mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 våkna i natt av kraftige kynnere,noe som ikke er unormalt for meg.. men etter ca en halv time,kjente jeg at det ble en helt anna følelse,som e bølge på en måte som skylla over meg..vondere enn kynnerne,men på en helt annen måte..varte i ca.30-45sek og så var det helt borte..lå å venta å venta på neste,kjempe spent på om fødselen var igang,men det ble heeelt stille i magen min..*skuffelse* har uvanlig kraftige kynnere,og har hatt det siden magen sank for snart 3uker siden..vet ikke om slimproppen har gått.. noen som har vært borti dette?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 tenk å lure deg sånn da, dårlig gjort, var nok bare livmora som prøvde seg på en sammentrekning for å teste seg selv,men det som er helt sikkert er at det kommer tilbake , spørsmålet er bare når. lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Når mamma fikk meg, hadde hun ikke rier i det hele tatt.... Vet ikke helt hvordan historien er, men hun hadde ikke rier...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Følt litt sånn innimellom jeg og! En vond rie eller hva det er, og så stille..... 14 adger etter terminen her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå