Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg trodde jeg var sammen med den perfekte mann, som aldri ville funnet på å være "utro" mot meg. Jeg er veldig sjalu, men stolte likevel 100% på mannen min. Men her om dagen skulle jeg overta hans gamle mobil.. skulle inn å se på mine meldinger, som jeg trodde fulgte med sim-kortet.. men der lå hans meldinger. Har aldri vært på hans mobil og snoka, men jeg klarte bare ikke dy meg når jeg så det var fra ei dame. Åpna den og der var det et videoopptak av ei naken dame... som er venninna hans!!! Var "bare" puppene og magen man kunne se, som hun strøyk seg på. Men likevel... det var forferdelig sårende å se:( Han påstår at det var helt uskyldig, og at de aldri har gjort noe fysisk.. at det vare var for moroskyld. Om jeg tror på det er en annen sak. Det verste av alt var at han hadde fått dette opptaket 4 dager før jeg hadde termin:( En periode jeg var sliten, lei, smellfeit og lite sexy! Denne dama var slank. Og dette høres sikkert helt teit ut, men da tenker jeg at "okei, så jeg var altså så stygg at han måtte ha slanke damer å se på istedet". Har slitt 3 år med spiseforstyrrelser, men vært frisk etter jeg ble kjent med mannen min. Men jeg vet hvor lite som skal til, og bare etter dette har ALL mat jeg har spist kommet opp igjen... jeg vil bli tynn. Jeg skal bli tynn! Men likevel må jeg jo prøve å spise, for jeg ammer jo! Jeg vil ikke gå fra mannen min. Jeg elsker han utrolig høyt, og vi har en sønn sammen. Så jeg vil gjøre mye for at forholdet skal vare. Men det er så forferdelig synd at han gjorde dette, for jeg har jo mistet all tillit til han. Og det vil nok ta en stund å bygge den opp igjen. Vi har det jo så flott sammen, lykkeligere enn noensinne, så dette var utrolig kjipt for meg å finne ut:( Jeg tok nr til denne drittkjerringa han hadde fått opptaket av, og sendte melding til henne om at det var jævlig dårlig gjort. Har egentlig bare lyst til å stille opp på døra hennes og slå til henne! Gift er hun og! Overreagerer jeg veldig her, eller hadde dere blitt like såret og sinna av noe sånt? Vet ikke helt hensikten med dette innlegget... måtte bare få det ut... jeg koker inni meg!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes ikke at du overreagere i det hele tatt. Hadde det vært samboeren min så hadde jeg blitt så sint at du aner ikke. Skjønner veldig godt at du blir såret. Hadde det vært meg hadde jeg ikke taklet å møtt den dama igjen og ikke at han hadde hatt kontakt med henne heller.. lykke til..
Hemmeline Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Du overreagerer ikke!!! Hadde det vært meg så hadde jeg blitt så sinnsyk forbannet!!! Tror forholdet vårt hadde fått en skikkelig knekk da ja. Vet ikke om jeg hadde klart å stole på han etter noe sånt jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Takk, godt det ikke bare er jeg som mener det. Jeg har aldri møtt denne dama... han har bare sagt tidligere at det er ei venninne. Har sagt til han at jeg klikker om jeg finner ut at de har mer kontakt. Og det mener jeg. Én melding, og helvete bryter løs! Fy faen så respektløst av de å gjøre sånt:(
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Send opptaket til mannen hennes, eller true henne med å fortelle mannen hennes. Da får hun smake egen medisin! Ellers hadde jeg tatt hevn på annen måte, det kan du banne på! Jeg har 0 (null)- toleranse for dette, da en eks- kjæreste av meg gjorde dette mot meg for mange år tilbake. Jeg trodde også det var oss to for alltid. Jeg kan være sikker på at denne mannen er utro mot deg, og er også rimelig sikker på at det ikke bare er et nakenopptak. Hva slags lek er det de har da i tilfelle? Bare se men ikke røre? Jeg hadde ikke vært blåøyd her, men sparket han på huet- rævva ut! Han kommer garantert til å gjøre det igjen, og da er du ikke ung lenger, og har kanskje flere barn med han og kommer deg ikke ut av det så lett. Har ikke annet råd å gi, men en ting er sikkert: Han ER utro mot deg, beklager!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Huff skjønner godt at du er såret og du overreagerer ikke i det hele tatt.. Dårlig gjort, og for ei møkkakjerring sier jeg bare, hun visste vel at du var høygravid? Utrolig dårlig gjort både av henne og av han.... Kjenner jeg blir sinna her... Men tross alt; Du må huske på at det er deg han elsker, du er mamman til hans barn..... Vet ikke helt hva jeg skal si.. Dette må du snakke ut med han om... Jeg er sikker på at du er en flott dame, Vær så snill og ikke strev etter å bli tynn... Det er absolutt ikke det som er mest attraktivt, utråling og kjærligheten du viser for barnet ditt er vel så attraktivt for mannen din, det er jeg sikker på... Klem
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 "Jeg tok nr til denne drittkjerringa han hadde fått opptaket av, og sendte melding til henne om at det var jævlig dårlig gjort. Har egentlig bare lyst til å stille opp på døra hennes og slå til henne! Gift er hun og!" Herregud, det er da ikke dama du skal ta, det er mannen din. Dere damer som legger skyld og sinne på den andre dama er utrolige altså.... Det er MANNEN deres som er utro, og har en forpliktelse til dere, ikke den andre dama.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 2xGutteMamma: Du er rimelig frekk, altså! Hvorfor kommenterer du det jeg sier? Ha egne meninger, stå for dem, men ikke bland deg oppi hva jeg mener! Dersom du hadde lest litt nærmere så sa jeg det at mannen kunne hun sende på huet- rævva ut, og dama kunne hun tyste på til mannen hennes! Dette er hva jeg mener om saken, og du har ingen rett til å si at jeg har feil, på lik linje med at jeg ikke kommenterer ditt idiotiske svar- SÅ DER FIKK DU DEN!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Hadde det vært min samboer,hadde jeg kastet han på huet ut. Jeg tolerer ikke slikt! Er vel noe annet når man er i situasjonen som du er nå stakkar,for man har jo følelser midt opp i det hele. Men jeg kunne aldri ha klart å stolt på han igjen. Hva sier han om dette da?viser han tegn til å angre?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tror jeg hadde kollapset om jeg hadde vært i dine sko. For en drittmann og hun kjerringen er EN DRITTKJERRING, jeg skjønner godt at du har lyst til å grisebanke henne. Jeg syns ikke du overreagerer. Dette vekker sterke følelser og det kommer nok ikke bare til "å gå over" dessverre. Dere må vel bare prøve å snakke ut om det og få han til å forstå at han ikke kan drive på sånn. Jeg ønsker deg lykke til videre! Vær sterk! Prøv å vær bevisst når du spiser og vær sterk i henhold til å holde det nede. Du må holde deg frisk for barnet ditt og ikke minst din egen skyld. Stor klem
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Ikke så ulik min egen situasjon. Du kan lese tråden min: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9157864 Skikkelig ekle greier. Det jeg lurer på er hvor fant han denne dama? På nettet sannsynligvis. Ikke så utenkelig at han har holdt på med mere der inne slik min mann mar gjort. Som deg er jeg også veldig innstilt på å få forholdet til å vare. Men gud, så sveket man føler seg! Spesielt når man har vært "tykk, hoven, stygg, lite interessert i sex" osv fordi man skulle bære frem felles barn og etterpå amme og vente på at underlivet skal gro osv... Urettferdig. Det er så lettvint for gutta. Sendte du henne mail/sms? Fikk du svar??? Klem og lykke til fra meg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Hovedinnlegger her. Takk for svar. Vel, noen av dere mener at han garantert er utro mot meg. Jeg vet jo ikke om han snakker sant at han ikke er det, eller om han faktisk er det. Men jeg håper jo selvfølgelig at han ikke er det. Og jeg velger å tro på det (selv om den er ganske "tynn" at det KUN var engangstilfelle og helt uskyldig), rett og slett fordi jeg vil at dette forholdet skal fungere. Dere mener nok at jeg er veldig naiv nå, men.... Jeg elsker han utrolig høyt, og føler meg også elsket til tross for det som akkurat har skjedd. Jeg har gitt klar beskjed om at hvis noe sånt skjer igjen, så flytter jeg og sønnen vår. Og jeg vet at han ikke vil miste oss. Og som en av dere sa, så er det mannen det bør gå utover... tro meg, han har fått høre det. Men denne dama var fullstendig klar over at han var samboer og skulle bli pappa, så mener at ho bør få høre det ho også. Er fristet til å si det til mannen hennes (han og jeg er jo faktisk i samme situasjon), men lar det ligge. foreløpig i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Klart man kan ta dama!!! Det er da for svarte ikke greit å legge seg etter mannfolka til andre damer, og særlig ikke når man har mann selv også! Sikker på at mannen hennes gjerne vil vite for ei drittkjærring hun egentlig er, istedet for at alle går å hvisker å tisker bak ryggen hans om det isteden! Høres nesten ut som du 2xguttemamma er av den typen som legger deg etter andres mannfolk, slik som du forsvarer dem..... Men for all del, ta nå mannen også, totalt mangel på respekt ovenfor forholdet deres og tilliten du viser ham! Fy og fy! Det var MIN mening! Hilsen meg som ikke noe til overs verken for utro menn eller damer som legger seg etter gifte menn...
Murmeline Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Jeg ville sagt i fra til mannen hennes også jeg. Selv om (du vet) det er vondt å høre sannheten, fortjener han ikke det han også? Så vet han hva slags hurpe han er gift med. Er det ikke verre å la være å si noe til han?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Du er ventet et nytt slag på trynet, garantert dessverre! Grunnen til at du ikke ser at han faktisk er utro mot deg er fordi du er midt oppi det. Er det ikke et ordtak som sier noe sånt som at settingen er den samme, har bare byttet ut noen av personene? Dette er en gammel klisjèhistorie. Jeg har lært meg å følge magefølelsen i slike saker nå. Synes du skal gjøre det samme. Magefølelsen er IKKE hva du ØNSKER den skal være, men den stadig nagende følelsen som stikker opp en 100-dels sekund i små lynraske stikk når han har en unskyldning om hvorfor han var der, eller kom sent da, eller ikke tok telefonen den gangen, eller..... Dersom du likevel velger å bo sammen med denne mannen, ville jeg begynt å bygge rundt meg en solid verden av venner, gjøremål, - rett og slett et liv- slik at når du ikke finner deg i mere kan du gå i fra ham uten en mine, og med hevet hode.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Ønsker deg lykke til HI. Håper virkelig det ordner seg for dere,og at det var ett engangstllfelle. Er bare du som kan velge hva du vil gjøre,og uansett så må du gjøre det du føler er rett for deg og barnet ditt:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Tusen takk:) Vi er venner igjen nå, og jeg har vel på en måte tilgitt han. Selv om jeg selvfølgelig aldri vil glemme det, og aldri vil stole fullt og helt på han igjen. Var veldig sjalu, og dette har igrunn gjort det mye verre... så han skal nok få det slitsomt med å bygge opp tilliten igjen! Glemte å svare på spørsmålene dine lenger oppe: Han sa han angra, og jeg merket at han gjorde det også. Han var enig i at det var en veldig dum ting å gjøre. hi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #18 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Jeg forstår deg veldig godt!!! Mannen min gjorde faktisk bortimot det samme mot meg da vi ventet vår nr. 1. Jeg fant det ut på dataen vår, etter at han var født. Det var utrolig sårende, og jeg blir kraftig irritert av å tenke på det nå også. Jeg sa det rett ut, at dette ville jeg flytte fra han for. Problemet var bare at jeg elsker han... så jeg klarte altså ikke det! Jeg var også da gravid med vår nr.2 .. Det endte opp med at jeg bare kjefta og smalt og fikk alt ut av systemet, så tol det den tiden det trengte, før det meste ble som før. Hna har lovt å aldri gjøre noe sånnt igjen, og han får heller ikke ha jentevenner som ikke jeg kjenner. Forskjellen er at jeg VET at ting KAN skje... jeg har hatt visse problemer i sexlivet etter dette, men ellers har han fått en 2. og siste sjanse. Vi har tross alt barn sammen! Og forholdet går naturlig opp og ned.. men kan ikke gå fra hverandre for noe sånnt, da er det ikke ekte kjærlighet! Men sint er det lov å være!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #19 Skrevet 7. mai 2007 Har bare så lyst å si til deg at du ikke må finne på å la dette knekke din selvtillit! Det er jo helt feil, om han er en drittsekk og flørter eller noe annet bak din rygg, så er det han som skal lide av dårlig samvittighet. Du må ikke tro det er deg det er noe galt med og begynne å sulteslanke deg! Du har ikke gjort noe galt, tvert imot, du har født sønnen hans og ingenting er større enn det. Om han har vært utro eller på kanten til det, må han lide for det, ikke du. Hvis du tenker deg tror jeg du er typen som ikke ville klart å være utro og du kan derfor leve med hevet hode. Om han er det, too bad, det er verst for han. Dette ble litt rotete, men håper du forstår hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #20 Skrevet 7. mai 2007 Takk igjen for flere svar! Jeg vil også gi han en 2. og siste sjanse, vil ikke la dette ødelegge for et ellers supert liv sammen. Veldig godt sagt Duracellpropellen! Jeg kan gå med hevet hode og vite at JEG aldri ville vært utro, så får han leve med dårlig samvittighet for at han har vært respektløs og såret meg. hi
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 ehh, anonym, hvorfor angriper du meg ? "2xGutteMamma: Du er rimelig frekk, altså! Hvorfor kommenterer du det jeg sier? Ha egne meninger, stå for dem, men ikke bland deg oppi hva jeg mener!" Du spurte om du overreagere, ville ha svar, og jeg svarte hva jeg mente...tydligvis ikke det svaret du ville ha, men alt som ble skrevet om meg da var vel nokså umodent... jeg sa bare min mening.. Vet ikke om det var samme anonym på begge skjellsinnleggene om meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå