Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Tusen takk for raskt svar! Vi er i vår første prøve mnd etter en SA i november/ desember. Men av ulike grunner klaffet det ikke med sex og EL denne mnd! :-( Så det ble sex 4 - 5 dager før EL denne gangen! Men har mannen min like overlevelsesdyktige sædceller som mannen din, er det jo et lite håp likevel! :-) Håpe håpe! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Ja. Men gudene vet akkurat hvor mange dager. Sikre perioder er bare tull for meg som er såpass "lettpåsettelig".
Labbetøs Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Så definitivt. Det var 4 dager etter at jeg sluttet på pillen, min andre dag i mens, og 16 dager før angivelig EL...
Labbetøs Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Og vi hoppet av på langstrekka lenge før svingen...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Nei,fordi jeg ikke tror det finnes sikre perioder*ler*Kunne bare ikke dy meg. Spø til side.Forstår hva du mener.Tror nok at jeg ble gravid et par dager før jeg skulle hatt el i forhold til sykluse,men som jeg sier,det finnes ikke sikre perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå