Gå til innhold

EKSTREMT MATLEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg!!!

Jeg er så matlei!! Pleier å bli det på denne tiden av året, men ENDA mer nå som jeg er gravid. Ingenting som frister eller jeg har lyst på. Ganske plagsomt i grunnen, for jeg blir sulten og da må jeg truge i meg mat som ikke frister i det hele tatt..

Spurte jordmor om hun hadde noen tips (har prøvd ALLE tips jeg pleier å bruke på pasientene mine.. Og ikke noe funker) men svaret hennes var bare:" Spis variert!!" HALLLLLLLLOOOOOOOOOO!!!!!!! Jeg prøver jo, men når det ikke er noe som frister så er det ikke så lett!

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også matlei og dte har ALDRI hendt meg før. jeg elsker mat. men nå..... nei ingenting som frister!!! :( :( ikke likt meg i det hele tatt.

Skrevet

Uffa...,

Ikke for å være kjip altså, men jeg skulle ønske jeg var litt mindre matglad, kaster i meg alt jeg kommer over jeg;-)

men jeg skjønner at det ikke er noe stas i din situasjon..,

Har du prøvd å se på sider som matprat.no? og sider som det? der ser maten veldig innbydene ut, pluss at en kan få gode ideer der. Evt. prøve å lage deg en god litt frisk salat..? Eller så kan du jo lage en smoothie, da får du i deg næring, og det er friskt og godt!!

Lykke til altså!!

Skrevet

Takker.. Har prøvd alt.. Smoothies har jeg laget i 5 mnder, så er litt lei. Spiser masse frukt, men det er ikke nok næring i det! Er sånn hvert eneste år i mai måned og skiftet til juni. Og det hjelper alltid å være masse i stallen og trene masse, da får jeg igjen matlysta. Men det er liksom ikke noe jeg kan gjøre nå.

Har fått masse tips, og kanskje noe som frister. Men får sende melding til samboern og høre om han gidder å overraske meg med noe mat.

Skrevet

jg er også skikkelig matlei!!!!! irriterende... men jeg har veeldig lyst på cola og sjokolade om dagen da!!!! går jo ikke ann å bare spise det heller... lurer på hva jeg skal gjøre med det...

Skrevet

Det er noe dritt altså!!! "Godt" å høre at det ikke bare er meg.

Skrevet

Må bare si at for min del handler det vel så mye om å slippe å lage maten selv. Det er liksom noe annet å komme til dekket bord enn å måtte tenke ut hva og så lage det selv. Når maten er klar og man bare trenger å spise, smaker det ofte ikke så verst likevel :)

Så om du har en mann som klarer seg greit på kjøkkenet så kan du jo høre om han kan ta seg av matlagingen ;)

Akkurat det funker dessverre ikke så bra her ;)

Skrevet

Samboern er flink til å lage mat når han gidder.. Hehehe.. men som regel jeg som gjør det. Sendte melding til han og skrev at han måtte finne på noe godt til middag, for jeg blir nesten kvalm bare jeg ser komfyren....

Herregud for et uvær som raser her nå da!!! Regner og blåser noe så ******

Skrevet

har det som deg jeg Trine..men det funker faktisk viss andre lager maten;) da kanjeg spise den...ellers så har jeg bare lyst på snop og is...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...