Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 hei! Er det noen her med barn rundt 16mnd som enda ikke har fått tilbake mensen? Evt noen som alikevel har blitt gravide med nr2?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en gutt på 12 mnd...og har ikke fått tilbake mensen Venter og venter. Ammer kun om morgenen, men kutter nå i disse dager.
PMST Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 lillegullet er snart 15 mnd !!!! ingenting enno..venter og venter... ammer fremdeles endel...
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 har nettopp fått den. Nesten to år siden sist! Er så uvant. Stappet et par ob i lomma da jeg løp til bussen idag, hadde glemt de til jeg skulle betale og tok de opp sammen med småpengene. Ble litt flau;) Gutten er 15mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 hahaha ser det for meg!!! veldig deilig å slippe den altså. Hører jo stadig om folk som får den tilbake innen året i allafall. Jeg sluttet å amme når hun var 11mnd, men ikke noe enda hun er 15mnd...
To fine gutter Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 fikk den tilbake etter nesten 11 mnd. Hele tre ganger har jeg hatt den før jeg ble gravid igjen! Så da håper jeg det er en stund til neste gang jeg får den.
*tintin* Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har en datter på 15 mnd og har ikke hatt mensen siden jeg ble gravid med henne. Begynte å bli litt bekymret for at noe var galt... Kuttet ut prevensjonen i begynnelsen av mars, og vips så var jeg gravid igjen (uten å ha fått mensen først)! Så da går det vel en stund før jeg får den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå