mammaforførstegang Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Babyen min er begynt å bli hvit på tunga, hva kommer dette av? Går det bort av seg selv? noen som vet????? Håper på svar
Fødemaskinen Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/amming/tr_ske_hvite_prikker_belegg_p_tungen Her er noen tips og råd:)
mammaforførstegang Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 glemte å skrive at han er 2 mnd, og begynte å gi han MME for 2uker siden.
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Min lille tulle er også hvit på tungen, er vel bare at de drikker kun melk. Er vel det jeg alltid har trodd...
Oi ..! Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Sånn der hadde gutten min også rett etter at jeg begynte å gi ham mme. Jeg trodde det var trøske (ufarlig munnsopp som det vanligvis ikke er nødvendig å behandle), så jeg penslet ham med litt farris på tungen og på innsiden av kinnene etter hvert måltid. Belegget ble borte etter et par dager.
ceso Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 det hvite på tungen er noe som heter trøske og som er en form for sopp-infeksjon har jeg fått beskjed om... jeg har en på 7 uker som har det samme og gikk på apoteket. der fikk jeg noe som jeg ikke husker hva heter og selvfølgelig har jeg i min trofaste ammetåke glemt hvor jeg la flasken. Det er ihvertfall en brun flaske med noe som lukter ikke så godt som man smører rundt inni munnen til babyen med Q-tips. funker som bare den
nutri Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 sikkert Corsodyl du fikk. Desinfeksjon til munn. Noen har bare hvitt melkebelegg uten at det trenger være trøske.
ceso Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 takk!!! det var det det het!!!! og jeg som satt og riirieterte meg grønn... hehe.. u made my day!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå