MTMT Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Har fått låne en fin håndlaga vugge til babyen der det følger med en skumgummi madrass som sikkert er veeeeldig gammel. Har derfor lyst å kjøpe ny, men hvor får jeg tak i en som passer?
Lykkemor :) - Fødeklar! Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Vi kjøpte ny madrass og overmadrass (spesialtilpasset) på Skumplastsenteret på Carl Berner - men vet jo ikke hvor i landet du bor. Vi betalte utrolige 200,- tilsammen!
roru Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Hei, dersom du har noen møbeltapetserere i nærheten, kan nok de ordne en ny madrass etter mål til deg. Evt. en barneutstyrsbutikk, dersom det er standardmål. Evt. en møbelbutikk.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 jysk selger iallefall skumgummimadrasser til sprinkelsenger. Da er det bare å skjære til slik at den passer. Det samme kan du evnt. gjøre med overmadrasss - skjære til og sy på kantbånd hvis du ikke finner noen som passer.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Har hørt at de skjærer til madrasser på Kid? Men vet ikke helt sikkert... Vi trenger ogå madrass til vuggen, men ikke fått surret meg til det enda...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Vi har også en fin håndkagea vugge. Jeg tok innvendig mål av den og fikk dem på babyshop til å bestille en madrass til meg. Husker ikke prisen, men var ikke så veldig dyrt.
Jeenie Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Jeg skjærte til billigmadrassen som fulgte senga sånn at den passa i vogga, å kjøpte ny madrass til senga (for det var nødvendig uansett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå