Gå til innhold

Er det farlig å male...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sprinkelsenga ute??Tenkte at det kanskje var bedre å stå ute en inne??Noen som vet??Er i uke 33 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å gjøre det i hvert fall. Når du står ute i friluft og alt så er det minimalt med avgasser du blir eksponert for.

Skrevet

Jeg har holdt meg helt unna maling. Spurte jordmor og lege og de sa at de anbefalte å holde seg unna maling.

Skrevet

Er selv i uke 33, eller 34 i morra...og jeg malte datteren min sitt piknikk bord i forrigårs.....kan aldri tro det er farlig....er jo ute på terassen så...

Lykke til ;)

Skrevet

De sier man skal holde seg unna oljebasert maling, og holde seg til vannbasert (var det ikke sånn?).

Skrevet

jeg har malt en kommode nå siste mnd..sto inne i en garage me mye ventilasjon.. brukte vannbasert olje maling,en helt ny type som skal være ganske ufarlig å bruke=)

spør en malemester/på en malebutikk..=) bruk evt, maske..

Skrevet

er du i tvil, ring giftsentralen:)

ville tro det går helt fint!

Jeg maler jo til eksamen, (kunststudent) og maler med akrylmaling. Men er det bra vær står jeg helst ute, sånn at jeg bare får i meg fin, frisk luft:)

Skrevet

Vi driver å skal pusse opp, og jordmor sa jeg burde holde meg unna maling. Spesielt lakk og oljemaling. Om jeg var deg ville jeg i alle fall brukt maske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...