♥Snulder Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 ...henger over meg og piper....Og jeg som satt så godt;=) Får vel løfte på stussen gjøre noe fornuftig!
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 det er mulig du må vippe på stjerten da ja ;-)
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Me too, må hente to revunger i barnehagen og starte på middagen så smått... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå