mia:) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 det gjør VONDT! hyl,klag,sutre,skrike. dumme følelsene.. vil ikke være så forelska i den dumme mannen mer.. hmf beklager dette sutrete innlegget. måtte få det ut.
chula Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Enig : ( drittmenn...... Hvorfor falle for feil menn?! Og de som er interessert...... blah....så kjedelig og uinteressante!!! WHY?! jaja for min del er det for såvidt ok å kjenne på "forelskelsesfølelsene" igjen, bare synd det er ulykkelig forelskelse. Men det gir meg iallefall håp om å oppleve det fantastiske igjen : ) Tiden leger alle sår,,,, ikke glem det!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Forstår så godt hvordan det er... akkurat sånn her og. Har bestemt meg for å ikke bry meg lenger. Hver gang jeg tenker at jeg skal ringe ham, så skal jeg si NEI til meg selv. Han fortjener meg ikke, og han kommer aldri til å behandle meg bedre, ALDRI! Han har hatt 8 år snart på å vise at han kan behandle meg med respekt, nå er det NOK! Jeg klarer meg fint uten ham!
mia:) Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 hmm..eneste grunnen min for å ikke ville ha han er at han ikke har vokst fra seg party-gutt oppførselen.. ellers, er han det vakreste og herligste mennesket som vandrer i to sko. meen...ikke noe for en alenemor =\ så jeg må bare prøve å legge følelsene på hylla, og la fornuften seire.. føles som om jeg takker nei til livet.. helt jævelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå