Lykkemor :) - Fødeklar! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Noen som har hatt god effekt av dette? Og kan anbefale en god klinikk i Oslo? Som ikke er altfor dyr..? På forhånd takk!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hadde modn.akupunktur forrige onsdag (39+0) og det funka ikke. HAr ikke født enda jeg hvertfall.. KAnskje det funker bra på deg:-))
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Får prøve det ut! Hvilken klinikk går du til? På hovedsiden her på barnimagen står det i dag en artikkel om akkurat dette, ifølge den bør man begynne i uke 35 og ta akupunktur 2 ganger i uken. http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/modningsakupunktur_noe_for_alle_gravide
mamma&mikkel Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vurderer også dette! Selv bor jeg i gjøvik.., hvor mye koster det? Noen som vet?
kokelimonke Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Kan absolutt anbefale klinikk Fjeld -det er hun som har skrevet artikkelen på "forsiden". Hun er veldig hyggelig og dyktig -ikke minst =) Har fått mye hjelp for mine rygg og bekkenplager der Ü Betaler 380 kr gangen.
Mia_I Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Det nytter ikke å ta modningsakupunktur en gang og tro at det skal virke - det er en prosess som må settes i gang. Man må begynne en del uker før termin og ta det jevnlig frem mot termin. igangsettingsakupunktur er noe helt annet. Modningsakupunkturen skal ikke sette i gang fødselen, men gjøre kroppen klar for fødsel. I følge en tysk undersøkelse referert i Aftenposten hjelper det for ca 80 prosent av de som tar det. Jeg går hos Rodeløkka akupunktur i Oslo - 250 kroner gangen. De virker flinke, men er jo for tidlig å si om det har hatt noen virkning. Det som i alle fall virker er nålene som settes mot tissing på natta, fra å være oppe 3-4 ganger hver natt sover jeg nå helt til morgenen uten tissepause!
Nå blir det to :-) Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Hit går jeg: http://www.grothakupunktur.no/website.aspx?displayid=1221. Og det er riktig som en påpeker her, man går ikke en gang og så virker det/virker ikke. Det er, som navnet tilsier, en modningsprosess. Dumle, du blander sikkert med akupunktur for igangsetting, som man gjør for å få i gang fødselen?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har gått mange ganger uten hell! 13 dager etter termin idag BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! så lei!
nestemann Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Er 34 uker på vei. Jeg skal gå på familieklinikken på majorstua. Det er jordmoren min som har anbefalt det, så regner med at de er flinke. De ville jeg skulle komme i uke 35 første gang og mer vet jeg ikke. Jeg hadde ganske tøff fødsel sist og er nå klar for å prøve alt som kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå