dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 hvem vil bake bryllupskaken? hvem vil være DJ på kvelden? hvem vil åpne alle gavene? hvem vil kjøre oss fra kirken til rundtomkring? hvem vil lage den morsomme hemmelige tingen mellom vielsen og middagen? hvem vil sy vest til brudgommen? hvem vil sørge for at innbydelsene er ute litt før 17.mai? hvem vil lage sanghefter, og hvem vil plassere gjestene? dere kan velge fritt altså.... mange oppgaver å velge i :-) ta den du vil ha, og send videre! :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Fritt for å åpne pakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var litt skuffet over at jeg ikke fikk gjort det i mitt bryllup...... Og jeg er jo som et barn når det kommer til presanger....
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 JEG VIL !!!!!!!!!!!! være med å heie.............. =0) sanghefter hørtes morro ut da =) gjestene lar du trekke en lapp,så finner di plassen selv,hehe. kunne blitt mye rot med det.... sy kan jeg ikke... DJ.... hvis du vil høre gamle slagere og smurfer så..... bake....nix ÅPNE GAVER VIL JEG.!! tenker det ble en suppe å skulle kjøre dere rundt omkring....jeg å bykjøring eller så,njaaaaaa lage gøye ting....mulig jeg kunne klart det. du har mye fremfor deg nå ser jeg =) er virkelig gøy å lage bryllup å.selv om man ikke bestandig føler det i stresset,hehe.
♥Snulder Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Kan ordne innbydelsene dine jeg.... skifter bare navn og div. opplysninger på mine egne ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 det var lurt.... men nå har jo du sydd hver eneste innvitasjon med korssting, så det blir kanskje litt mye å skifteut navn og info??? :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 det er dritartig, jeg koser meg veldig, kjæresten melder seg av og på, men det er i grunnen litt deilig.... vi er enige om de viktige tingene, også kan jeg få trikse og mikse som jeg vil med farger og slikt. Vi er slett ikke like han og jeg, og jeg er flinkest i organisering så da blir det mest på meg, og det er artig..... hadde han bare kunnet skrive de hersens oppgavene for meg så hadde det vært gjevnt fordelt.
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vil i grunnen også åpne pakkene, så da vi gjøre det sammen, du og jeg.... :-) kanskje dritgreipappan blir med også, det hadde vært kosleig. ':-)))))))))))))))))))))
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vil lage den morsomme hemmelige tingen mellom vielse og middag! Megmegmeg!!! Fritt for den! c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2007 det er jeg glad for!!!!!!! Da begynner vi, men ikke si noe til phantomet for hun skal jo komme! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2007 her er forresten kriteriene: artig felles tankevekkende artig felleskapsbyggende Jeg er jo konfirmantleder på min hals, og jeg har sansen for tvangssosialisering, når det ikke tar lurven av alle, men faktisk fører til at man blir et fellesskap. så det.... kokoko.... vi vil gi gjestene noe som de ikke vil glemme på ei stund, og som de kan snakke om under middagen.... for det er kjedelig å si: "mmmm så god mat" 186 ganger.
Trollmora Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Hulk hulk, jeg er alltfor sent ute til å melde meg på pakke opp presanger ( snufs.... Kan hjelpe til med invitasjoner og plassere gjestene ) Vil du ha de alfabetisk, etter alder, eller bare random? Kanskje lage to og to like kort/puslespill/steiner/rebuser så må gjestene finne sin egen motpart? Spiller vel ikke så stor rolle hvem som sitter med hvem så lenge brudeparet får hverandre? Bordkortene blir nesten unødvendig, og alle presenter seg for alle mens man venter på forretten )
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tar hele pakken, er i støtet... Nå har det vært bryllup,dåp og konfirmasjon her, så et fra heller til....hehe.. Neida "kjenner" jeg deg rett er alt under kontroll og det blir et supervakkert bryllup..
-Lin Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vil lage bryllupskaken!!!!! Pliiiiis? Jeg elsker å lage marsipankake ) Hvilken vil du ha? 3 etasjer? 2 hjerter? Firkantet, stor? Bare kom med ønsker, jeg lager hva som helst! )
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2007 tenk om du hadde bodd på lillehammer også nå, da hadde du fått lage akkurat hva du ville, den beste og fineste kaken du vet om! en treetasjes herlighet med sjokolade og marsipan og alskens gode saker..... åhh det hadde vært toppen!
♥Snulder Skrevet 7. mai 2007 #17 Skrevet 7. mai 2007 Vi skulle ha bodd i kollektiv hele kjerringgjengen her inne!!! Da hadde vi ordnet bursdager, barnedåper, konfirmasjoner og brylluper for hverandre på en svisj og en svusj ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2007 det hadde ordnet seg for alle da, også kunne vi drukket vin og fortalt vitser men vi holdt på :-) tenk så fint det hadde vært!!!!!! Men kjære vene snulder, tenk så mange invitasjoner du måtte ha brodert ;-)
phantomet Skrevet 8. mai 2007 #20 Skrevet 8. mai 2007 Skal si det er mye å ordne med når man skal holde storslagen bryllupsfest.... Jeg husker en gang....da kavet jeg som besatt for å presterer det samme...Det var mye enklere andre gangen...*ler* Ikke at jeg oppfordrer til "ekstrarunder" altså...*ler* Du får si fra dersom det er noe du vil jeg skal hjelpe deg med!!! Jeg stiller min tid og mine ferdigheter til disp... Klem
Karomamma Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 Nå får det være nok fleiping om broderte invitasjoner. Husk at vi er mennesker, vi andre her inne også! He he..... PS - Jeg vil også hjelpe
Maud Skrevet 8. mai 2007 #22 Skrevet 8. mai 2007 Jeg heier jeg, på avstand og er ørlite misunnelig. Har mitt eget bryllup friskt i minne og skulle ønske at jeg hadde det til gode. Storebror spurte her om dagen om vi ikke kunne gifte oss på nytt. Bryllupet var så fint, særlig alle talene... Åpne alle gavene gjør et par venninner eller søstre. Du har noen geskjeftige søstre synes jeg å huske. De kan pakke opp og lage fine lister. Sy vest til brudgommen skulle jeg gjerne gjort, jeg har også bakt bryllupskake til et par venninner. Kjøring fikser en eller annen kompis med kul bil eller faren til en gammel venninne. Innbydelser lager du noen hver kveld til du har nådd det antallet du skal ha. Når de er sendt ut, kan du begynne med sangheftene. Bordplassering er litt vanskelig, men pass på at alle sitter i nærheten av noen de kjenner fra før. Jeg har ofte blitt plassert mellom den gale onkelen og den kompisen som ikke snakker fordi jeg er så "sosial". En temmelig kjedelig oppgave egentlig... Den morsomme tingen, det er vanskeligere. Vi viste lysbilder fra oss da vi var små. En serie bilder som gikk av seg selv uten kommentarer. Kanskje ikke morsomt, men det var ganske vellykket. Lykke til! Dette klarer du bra!
TORO-husmor Skrevet 8. mai 2007 #23 Skrevet 8. mai 2007 Kan lage mat, jeg! -SÆRLIG! :-D Men åpne gaver høres jo koselig ut, da. :-) Selv om det nok er mye arbeid, må det jo være stas å planlegge bryllup.
-Lin Skrevet 8. mai 2007 #24 Skrevet 8. mai 2007 Ja, tenk... Men dessverre ( Men når er datoen? Kanskje jeg er på ferie i området? ;o) Du har ikke en veninne eller en mor til en venninne som er flink å bake da? Når det gjelder gaveåpningen vil jeg fortelle om sist jeg var i bryllup. Da var mannen min forlover og ergo var jeg mye alene, selv om jeg selvfølgelig kjente mange. Men bruden spurte meg et par uker før bryllupet om jeg ville pakke opp gavene. Det var jeg veldig glad for, nettopp fordi jeg ble stående så mye alene. Jeg syntes det var en veldig god ide! I mitt bryllup var det min søster og mannens søster som pakket opp, men det ble litt dumt for dem, fordi de ble opptatt med det og ikke fikk sett oss så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå