L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har ikke merket noe enda, er i uke 20. Men det er kanskje litt tidlig enda??
Fabelaktiv Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 jeg kjente de aldri første svangerskap.. nå kom de i uke 22 håper du slipper da.. iallefall vonde.. ikke-vonde-kynnere er jo nesten bare søte
*RutIetutt* Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Er ikke alle som merker de - spesielt ikke om en er førstegangs. Jeg merket ikke kynnere før de siste par ukene da jeg gikk gravid sist - men har merket de i endel uker denne gangen - er 29 uker i morgen (ja, jeg vet jeg ikke hører hjemme på 2. tri, men koser meg sånn her;o)) og har vel merket kynnere i ca en mnd nå....tror jeg...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 okay:) Så det som skjer er altså at magen blir hard og man kan regne det som mildere enn rier? Vet liksom ikke hvordan det kjennes ut så, men merker det sikkert når/hvis det skjer:0)
*RutIetutt* Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Er myyyye mildere enn rier;o) Rier kjennes både i magen og bakover i ryggen og er skikkelig vonde - du merker når du har rier for å si det sånn;o) Kynnere (for meg i allefall) kjennes ut som om noe trykker nedover og innover på en gang samtidig med at magen bli hard - vanskelig å forklare...men du vet nok også hva det er om du skulle merke de;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 Tusen takk for svar:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 jeg begynte å få kynnere i uke 16 ca. Men de er heldigvis ikke vonde. Bare morsomme=)Er førstegangsfødende forresten. Jeg tror nok at du skjønner hva det er når det skjer. Første gang det skjedde til meg skjønte jeg ikke en dritt. Det var rett og slett som om magen fikk en ereksjon,hehe!Men med en gang jeg leste om kynnere skjønte jeg at det var det det var, og at jeg bare hadde fått det litt tidlig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå