prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 prinsessa mi på 8mnd har blitt syk 4gang.. kan det være allergi mon tro? har liksom vært siden slutten på mars, denne gangen klør hun veeldig i øynene oxo, men har ikke noe puss i øyet, men er helle ikke noe spesielt rød, de bare renner veldig. hun har heller ikke hatt feber de gangene hun har vært forkjøet.. bare hostet og vært slapp og veeldig snørrete.. har ikke vært tynt kledd heller.. hvorfor er jenta mi så ofte forkjøet da tro? det begynte jo ikke før i slutten va mars som jeg sier, og før det har hun ikke vært syk en eneste gang! flere som har det sånn som vesla her?? Om det er allergi, får man vel ikke tabletter til såå små?
rose80 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Har ein gut som no er 3 år. Frå han var 5mnd til han var rundt 2 år var han sjuk nesten ein gang i mnd.... Det var forferdelige greier... Men etter at han fekk fjerna poluppane er han blitt bedre. Må kanskje fjerne mandlane og legge inn dren i øyra og.... Nokre barn er mykje sjuke, mens andre lite....
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Nå skal ikke jeg skryte på meg å kunne så mye om det, men jeg trodde ikke det var mulig så tidlig, jeg... Men hadde jo vært greit å få sjekka opp. Enkel test hos legen det. Lykke til da:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Her er vi på 6 dagen med sikkelig forkjølelse! Mener hs sa at pollen ikke gav utslag før 2 år? Eller?
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 så da an det ikke ære allergi da?? hmm.. kanskje hun bare har et veeldig dårlig immunforsvar, men ammer 3 ganger i døgnet enda oxo, så får jo i seg noe antistoffer, og masse vitaminer får hun av den andre maten hun piser, spiser jo litt frukt nesten til hvert måltid..an ikke barn bli allergiske før de er nærmer to da, mener du? har nemlig hund oxo, var/er litt bekymret for at hun plutselig kan reagere på henne, vil aldri kvittet meg meg hunden, stkkars.. huff... nei, får seriøst håpe det bare er normalt for at det er vår å sånn.. hmm..
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tror også det tar litt lenger tid å utvikle allergi, men nå er vi "bare" mammaer, ikke leger:) legen vet nok mer enn vi og etter alt tullet som har kommet ut av kjeften på hs som vi går til ville jeg ikke stolt på info fra hs uten å "faktasjekke" hos legen..
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 oki:D kanskje jeg skulle tatt en tlf til legen,tro?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Er bare det jeg mener og ha hørt da :-) Nå leste jeg litt feil, trodde det sto 4 dagen på rad jeg! Men noen barn er mer mottakelig enn andre og blir lettere syke! Sånn er det bare, dessverre! Men om du er litt redd så ta kontakt med legen!
haater husarbeid Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Har en liten kar her som er likedan. Han har astma og derfor tendens til å bli lettere forkjølet enn andre barn. Det finnes allergimedisin som mikstur for små barn, mini har en liten venninne som bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå