Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange kynnere om dagen (har vel mellom 5 til 15 om dagen trur jeg) og mensmurring men uten at det påvirker lengden på livmorhalsen?? Føler meg nesten kriminell når ikke det "vises" at jeg har disse "lidelsene" men de er jo der like fullt!!! Pokker altså - men ikke misforstå - jeg er SUPERglad for at alt er ok innvendig og med barnet, ikke noe jeg heller vil enn å bli høygravid - missa den sjansen sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med kynnere er så vanskelig å definere synes jeg. Jeg har ingen smerter, men kjenner at magen innimellom blir steinhard. Det skal visstnok være kynnere etter hva jeg har forstått???

Men unner ingen å være plaget med kynnere. Blir jo bestandig litt redd/engstelig når noe ikke er som det skal...

Men hvor mange ganger i løpet av døgnet magen min strammer seg har jeg aldri notert meg. Hva er normalt og hva er mye i denne sammenhengen?

Skrevet

slett ikke sikker på hva som er mange jeg.. men leste ett eller annet sted (her på sidene - sikkert i en tråd) at det var over 7 eller noe, men er ikke sikker altså

Kynnerene er heldigvis ikke vonde, men det er mest disse mensmurringene som bekymrer meg da

at kynnerne kommer er litt festlig

*hei jeg er lille livmor som øver meg på å presse ut lille gullet ditt*-liksom

hoho

Skrevet

Har det på samme måten - menssmerter og endel kynnere - er veldig forskjellig hvor mange i løpet av dagen, men høres ut som om vi har det ganske likt. Har ikke skjekket livmorhalsen (hvordan gjør en det, forresten?), men legen min + jm min sa at så lenge det ikke var vondt og ble regelmessig (rier) så var det ikke farlig, og heller et sunnhetstegn pga livmoren trente seg opp...men ubehagelig er det:o(

Skrevet

de tar innvendig UL for å sjekke lengden på livmorhalsen..

legen min likte nå ikke at jeg hadde mensmurringer men... alt så jo fint ut så det så :)

Skrevet

Jeg var til ekstra ul i dag pga morkaken, så de ser vel ikke sånt med mindre de ser etter det? Alt så nå ut til å være fint i allefall - så får satse på det:o) Men er slitsomt med de mensesmertene....men legen min var ikke bekymret for det.

Skrevet

Har også mange kynnere, har roet seg litt i det siste etter at jeg har kunnet sitte hjemme og skrive oppgave/lese til eksamen uten å måtte gå så mye.

Heldigvis har ikke kynnerene mine påvirket livmorhalsen min heller, den er lang og fin og tett.

Men det er litt irritererende å ikke kunne gå seg en liten tur uten at magen strammer seg hvis tempoet går over skilpadde... Må holde meg et sted mellom dovendyr og skilpadde, liksom.

Da er det kjipt å være 30 m fra bussholdeplassen og se bussen kjøre vekk, og vite at jeg kunne rukket den - vanligvis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...