scubagirl med scubababy Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Endelig bare to-sifret tall igjen på antall dager igjen til termin.. Og ikke nok med det, men det er også nå mindre enn 2 uker til jeg stikker over på 3.tri... Var hos legen idag. Blodsukkeret var godt regulert med insulinet, og lille nurket var vokst og var akkurat så stort det skulle når jeg er 26+1 på vei... Fikk 2 fine bilder med hjem idag. Ett med hode og brystkasse hvor vi ser ribbena veldig godt. Ett med profilen av ansiktet. Nesa stikker rett i sky, men det gjør ingenting... Dette blir verdens nydligste unge uansett... Ønsker dere alle sammen en strålende mai-dag...
Fabelaktiv Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 99 smittini - er det noe å gni i trynet på en med 113 da? hæ? så bra at alt var fint da.. alles barn blir de nydeligste i verden, nest etter min lille snuppis
scubagirl med scubababy Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Hei Fabel Aktiv... Det er min unge som blir den søteste da... Så det så... Men så lenge mine dager til termin minker, så gjør dine det også.. Se positivt på det du... Hvordan står det til med deg og magen og barnet ditt da? Klem fra...
Fabelaktiv Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 hehe Joda ihht UL så er alt helt supert men jeg sliter enda litt med mensmurring og kynnere så jeg er nå bekymret uansett - er kanskje litt teit, men er nå bare sånn.. er bedre hvis jeg slapper av så jeg skal ringe legen min om noen minutter faktisk for å prate litt.. hvordan er det med deg og vesle i magen da?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Måtte regne på meg selv jeg nå, har ikke gjort det før for det er så langt fram i tid. I dag er det plutselig bare 103 dager igjen. (18.aug).. Egentlig så har tiden gått for fort, selv om det er slitsomt å være gravid, så er det også veldig slitsomt når ungen kommer ut...... Selv om dette er nummer to, så er jeg mer "bekymret" nå enn hva jeg var da jeg gikk med førstemann... Den helt store spenningen og forventningene har ikke kommet enda. Håper det kommer snart, men husker at forrige gang så var jeg klar som et egg til å føde etter 17 uker, nå så håper jeg at jeg går til termin, for det er så mye jeg vil gjøre sammen med lilleprinsessa før livet vårt blir "innvadert" av en til. Ønsker meg en varm og solrik sommer hvor vi kan gå til stranda og bade og sole oss og leke i sjøkanten hele dagen. Vi elsker sommer, sol og sjø jeg og lilleprinsessa, og jeg vet at neste år så kan nok ikke strandliv prioriteres på samme måte som i år. Starter ferie 24.juli og går ut i permisjon 28.juli, men håper godværet kommer lenge før. Har jo fri i helgene og med mulig til flexitid så kan vi nyte man en godværsdag hvis de skulle komme. Huff, dette ble langt ) Ikke rart tiden går fort når man plutselig "ramler" ut fra den virkelige verden slik som dette i ny og ne ).. Lykke til alle andre som teller ned )
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 HI vi har samme termin ;-) deilig å bare ha 2 siffer å telle ned på =)
scubagirl med scubababy Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har heldigvis ingen "skavanker" som plager meg. Vi er ute og går tur hver dag, samboer'n, hunden og meg. Har overbevist meg selv om at så lenge jeg er med på disse turene som er fra 20 minutter til timen lange har jeg og babyen det mye bedre. Vet at bekkenløsningsproblemer ikke kan forebygges, så om jeg hadde fått problemer med BL hadde jeg nok holdt meg i ro og trent som lege/fysioterapaut hadde fortalt meg. Men som sagt er jeg glad jeg kan bestemme hvor jeg vil gå, når jeg vil og hvor langt/kort jeg vil gå selv. Sol og sommer ja... Gleder meg til det blir enda varmere i været. I helgen var jeg på dykketur, og det var en kald fornøyelse må jeg si... De som dykket hadde det varmere under vann enn vi som måtte "se på" på overflaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå