Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er dette for no da??? plutselig blir folk sinna i hytt og pine når det dreier seg om fødselstips. (?!?!?!?!?!) Hvorfor det?? jeg veit med meg selv at når jeg nærmer meg slutten kommer jeg til å prøve det meste får å sette i gang. kanskje det ikke hjelper noe dte jeg gjør men det hjelper da hvertfall litt psykisk å tro at det går fortere for at jeg gjorde slik og sånn og drakk den teen og spiste den pizzan. :) :) :) :) :)

jeg er også fryktelig utålmodig og klarer nesten ikke vente til min elskede Henrik kommer, gjør dte meg til en dårlig mor??

Det er vel mest for å ha noe å gjøre å øke spenningen etter ni temmelig kjedelige mnd. :) hvertfall derfor jeg kommer til å spise pizza å ha sex. (hehe skulle egentlig tro typen min ikke hadde fått seg no på ni mnd)

Jeg er enig med anonym som mener at de som vil gjøre noe for å sette seg igang blir sett ned på. Men for å ha det på det rene er jeg helt enig at man ikke skal/burde prøve ting som kan utsette babyen for fare som f.eks. lakserolje. :) :)

Og når folk som har et fryktelig vanskelig svangerskap spørr om hjelp trenger vi virkelig ikke være sarkastiske. :) :) jeg har selv svangerskapsdepresjon og gleder meg veldig til Henrik kommer ut så jeg får stabilisert meg. men man føler seg utenfor og dum når man møter kritikk og stygge konentarer når man ytrer et ønske om at fødselen snart skulle komme. Det er ikke gøy å være sin egen værste fiende.

Jeg ville bare få sagt at vi kan prøve med litt mer forståelse og omtanke. :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er en av de aktive i den diskusjonen vil jeg bare gjøre klart at jeg overhode ikke ser ned på de som prøver uskyldige og anbefalte ting for å sette fortgang i en fødsel, men reagerer når noen med vitenog vilje tyr til midler de fleste jordmødre og leger advarer kraftig mot og som kan gå utover barnet. Kommer selv til å ha mye sex, slurpe innpå rømmegrøt med kanel og andre uskyldige ting når jeg passerer 37 uker :-)

Skrevet

hehe. var ikke meningen å angripe deg. :) synes du hadde mange fine poeng. :)

Skrevet

Neida, jeg skjønte det, og så jo selv at jeg sikkert fremstår som litt bombasktisk og ufølsom i de andre innleggene, men det var faktisk ikke slik ment fra min side. Jeg forstår enormt godt at man er lei og vil prøve det meste når den tid kommer, det vil jeg jo selv, er vel bare en av de metodene jeg ikke klarer å opparbeide noen forståelse for etter selv å ha hatt en styrtfødsel (ikke på lakserolje! men igangsetteing, det er ofte samme effekt på de to) og opplevd at barnet mitt måtte i kuvøse og var kjempedårlig av den grunn (i følge jordmor og barnelegen) og fikk vite at dette var noe som det er økt risiko for når fødselen går så fort. Så jeg ble vel egentlig bare provosert når noen sa de ville prøve dette likevel og da blir jeg litt hissig, *rdøme* Skal prøve å bli flinkere til å passe tungen litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...