tanyathe Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 det startet søndag(22.04) morgen akkurat kl 08.00... jeg trodde ikke det var noe spesielt men gikk i dusjen får å se om det kunne hjelpe på smertene som kom hvert 10min.. det hjalp litt men de bare fortsatte utover morgenen... min samboer ville at vi skulle gå ned på sykehuset får å sjekke om det var i gang... da vi kom dit sjekket de meg og jeg hadde bare 1cm åpning så de sente meg hjem igjen.. vi gikk ned til byen får å spise litt så gikk vi hjem. mamma kom på besøk i 4tiden og da begynnte smertene og bli verre, men vi utsatte det til kl 20.00 før vi reiste ned på sykehuset igjen.. der sjekket de meg igjen og bare 2cm åpning, men jeg ble lagt på et rom med badekar som jeg fikk beskjed om å prøve får å lindre smertene.. jeg syns ikke dette hjalp men men.... klokka ble 23.00 og jeg fikk beskjed om at nå var fødselen aktivt igang. kl 2400 fikk jeg lystgass som jeg var veldig takknemlig for. vannet måtte de ta kl 04.00... lille wetle kom etter en time med pressriier kl 07.57... 4850gram og 55cm lang... han er verdens søteste baby..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Wow, for en stor og sterk gutt dere har fått! Gratulerer masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå