rose80 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 kor mange ganger er det normalt at babyer på 7 mnd sover på dagen? Jenta mi står opp ca 8. sover 3 ganger og legger seg halv 9 eller 9....kunne tenkt meg å få lagt ho litt tidlegare... Veit det varierer frå baby til baby....
På'n igjen Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hva som er normalt vet ikke jeg, men min, 8 mnd, våkner 6, sover igjen ca 9 - ca 2 timer og en lur igjen rundt 2 - ca 1-2 timer og så er det natta 7, halv åtte....
Vildur Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Min sov 3 ganger om dagen da han var 7 mndr., noe han fortsatt gjør (er 8 mndr. nå). Kan du ikke bare innføre kveldsleggingen litt tidligere? Lønner seg å ta det gradvis, du kan f. eks. justere med et kvarter hver dag noen dager framover.
Sala77 Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Er vel ikke antall hviler, men hvor lang tid babyen sover tilsammen som er viktig. Jenta vår er 7 mnd og sover ca 2 tmr til dagen. Vår la seg også sent tidligere, men det hjalp å kutte på dagsovinga nå. Hvor mye sover jenta di på dagtid?
rose80 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 ho sover ca to timer til sammen. Men når ho skal sove tre ganger blir den siste kvilen so sein, at ho ikkje er trøtt i halv 8, 8 tida...
Sala77 Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 du kan jo prøve å kutte ut siste hvilen. blir litt sutring i starten sikkert, men så går det nok over... Er jo herlig å ha litt kveld etter babyen har lagt seg, det har iallefall vi savnet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå