Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor mange ganger er det normalt at babyer på 7 mnd sover på dagen? Jenta mi står opp ca 8. sover 3 ganger og legger seg halv 9 eller 9....kunne tenkt meg å få lagt ho litt tidlegare... Veit det varierer frå baby til baby....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er normalt vet ikke jeg, men min, 8 mnd, våkner 6, sover igjen ca 9 - ca 2 timer og en lur igjen rundt 2 - ca 1-2 timer og så er det natta 7, halv åtte....

Skrevet

Min sov 3 ganger om dagen da han var 7 mndr., noe han fortsatt gjør (er 8 mndr. nå). Kan du ikke bare innføre kveldsleggingen litt tidligere? Lønner seg å ta det gradvis, du kan f. eks. justere med et kvarter hver dag noen dager framover.

Skrevet

Er vel ikke antall hviler, men hvor lang tid babyen sover tilsammen som er viktig.

Jenta vår er 7 mnd og sover ca 2 tmr til dagen.

Vår la seg også sent tidligere, men det hjalp å kutte på dagsovinga nå.

Hvor mye sover jenta di på dagtid?

Skrevet

ho sover ca to timer til sammen. Men når ho skal sove tre ganger blir den siste kvilen so sein, at ho ikkje er trøtt i halv 8, 8 tida...

Skrevet

du kan jo prøve å kutte ut siste hvilen. blir litt sutring i starten sikkert, men så går det nok over... Er jo herlig å ha litt kveld etter babyen har lagt seg, det har iallefall vi savnet! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...