Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Fikk melding av mannen til ei venninne av meg i natt. De var på sykehuset og har mistet sin ufødte baby,to uker før termin. Morkaken hadde visst løsnet og babyen hadde ikke fått nok surstoff. Så ufattelig trist at noe slikt kan skje... Er så urettferdig at slike ting skjer med de snilleste og koseligste menneskene!
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Huff.....det er så meningsløst når sånt skjer! Ufattelig trist.......
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Å nei så trist,er så meningsløst at slike ting skjer. En klem til deg og håper du er der for å støtte de videre på den tunge veien de skal gå nå. vennlig hilsen
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Åhuff, håper de får all den hjelp de trenger framover nå. Slikt er helt meningsløst
fiona71*2pp Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Å nei... Får helt gåsehud av å høre sånt. Det e vel alle gravides store skrekk opplevelse.. Håpe virkelig dæm klare å komme sæ vidre, og at dæm får den støtten dæm treng no.. Det e nok ubeskrivelig vondt for dæm. * klemmer*
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 så grusomt.forferdelig å miste en liten en. håper di får oppfølging og hjelp fremover.ingen skal miste sine barn.men desverre skjer det innimellom.er en vond tid fremover nå. føler virkelig med di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå