Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hun er super streng på sykemeldinger! Jeg ønsker nå å bli sykemeldt 100% fordi jobben på småbarnsavdeling tar knekken på ryggen min, føler jeg..Det er 6 uker igjen til jeg går ut i perm og jeg har vært sykemeldt i tre dager nå av en annen lege fordi hun mente jeg burde slappe av..Men i dag er det fastlegen jeg skal til og er redd hun ikke vil forstå Trenger noen motiverende ord før jeg drar!! Er såååå nervøs!
frøsa Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 d e DU som bestemme om du klare å jobbe eller ikkje,og ho SKAL forstå.sku ønske eg kunne være med deg,så skulle ho fådd høre d,om ho sa nåkka ainna.vær bestemt,ikkje fomlanes.løkke tell
Louise-and3girls Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Dameleger er ofte mye strengere med sykemelding enn mannelige leger. jeg hadde damelege før men byttet til mannelege. Mye bedre. Du får heller legge på litt. Det er jo uansett du som må kjenne på om du orker å jobbe eller ikke. Lykke til:-)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Tusen takk:) Har vært der nå og det gikk så fint, så Trengte ikke si stort for hun hadde full forståelse, så da er den grei. Baby hadde snudd seg ned og hodet var nesten festet, så da er vi på go' gli':)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå