Gå til innhold

Vi er jammen flinke til å ikke bruke klubbsidene våre!!! :) :(


*Isabell*

Anbefalte innlegg

Hm... hvorfor det mon tro?? Alle andre er jo så flinke med sine klubbsider så hvorfor er vi februar damer så "late" på våre sider??:)

 

Nå må vi alle, inkl meg selv, ta oss i nakken og få opp klubbsiden vår:)

 

Så hvordan står det til med februar damene???:)

 

Jeg nyter tiden med snuppa mi og skulle virkelig fått gjort litt husarbeid men ligger heller på gulvet sammen med henne og utforsker:)

 

Hun er 3 mnd på dagen i morgen og skal da på helsestasjon på kontroll og for å få vaksinen:( Gruer meg:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja si det. Vi må bli flinkere til å bruke disse sidene.

Kose meg også hjemme.Er ikke så flittig med husabeide som jeg skulle, men så ligger jeg på gulve å leker med sønnen min flere ganger om dagen. Nyter det til fulle.

Vi var på kontroll i dag , jeg grudde veldig for vaksinene men det gikk kjempefint, han gråt litt og sovna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her erjeg også!! Er stort sett innom sidene hver dag, men dårlig med fart her ja.

 

Vi koser oss masse hjemme, tida bare flyr i fra meg. Sønnen vår er 3mnd. Vi går en herlig tid i møte sommer og forhåpentligvis masse sol og så skjer det så mye utvikling med barna våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja damer. prøver og er innom hver dag men tiden flyr jo så fort i fra meg. Skole, husarbeid og 2 barn er litt og henge fingrene i ser du. Vi får ikke ligge på gulvet vi da pga at hun har pute mellom beina, men håper at vi snart kan kaste den. Ligger litt på magen ved hvert bleie skift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamma til Kasper og Andrea

Berge lå også med pute til 3 mnd kontrollen, men de siste tre ukene fikk vi ha av puta når han var våken. Var såå deilig å kaste puta. Nå elsker han å ligge på gulvet under babygymmen.Horfor måtte hun ligge med pute? Berge hadde for lav vinkel på hofteskålene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei fisk 77 fikk Berge 2.2

Ho har umodne hofter, skal på kontroll 13 juni satser på at vi får kaste puta da. kjekt å blitt kvitt puta til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...