Gå til innhold

til alle dåkker nedlatende jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ser ned på de som ønske å føde før tiden.e dåkker så fantastisk sterk og lite egoistisk,eller har dåkker bare ganske enkelt svangerskap som faktisk ikkje e heilt grusomme.eg kan ikkje sitte,kan gå nån skritt med krykker,og stå toppen 2 min.må ligge stort sett heile tiden,og klare av den grunn nesten ikkje snu på hodet pga nakkeverk.har spydd ca 10 gang daglig i 8 mnd,og e så tungpusta at eg ikkje kan føre en normal samtale.har fådd begge mine onga 3 uke før tia,og kjæm til å gjøre ALT førr at d ska skje denna gangen åsså.så værsågo,no kan dåkker høgge laus på meg med skjellsord,førr EG BRYR MEG IKKJE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis du ikke bryr deg, hvorfor skriver du dette da? ;-)

Skrevet

for å få fram at d faktisk finns to sider av en sak.og eg e heldig som ikkje bryr meg om negative kommentara.og for å støtte de som åsså har d sånn som meg,men tar seg veldig nær av d andre sei.dessuten kan vel eg,som du,skrive akkurat ka eg vil.e d ikkje d denna sia e tell?

Skrevet

Selvsagt :-) Når en er på en slik side vil en alltid møte folk med totalt ulike meninger til en selv, og da en gjerne tåle å høre ting som kan såre en, slik er det nok bare, vi har ikke sammen sprren på slike sider for å si vår ærlige mening som en har i RL. Jeg kan forøverig legge til at jeg er 3 gans og svært plaget nå for tiden, bruker ofte krykker når jeg går om kvelden, gråter endel av smerter, er palget med maserier, hevelser i kroppen, dårlig samvittighet ovenfor ungene osv, men det er da ikke babyen sin skyld, den skal ikke måtte lide for at jeg er plaget vet at jeg gjør hodeløse ting for å sette ignang en fødsel altfor tidelig. Er min mening.

Skrevet

Så så... rolig dere to... det må jo vær lov å syte litt og spør om det er noe som kan hjelpe... Alle vil jo seg selv og barnet vell... Men det er ikke alltid lett å være så tolmodig..he he Det gjeller jo alt en gleder seg til. Det er jo greit å lese andres råd og meninger så får en ta en avgjørelse som passer for seg!

Uansett så ønsker jeg dere lykke til med fødselen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...