Gå til innhold

Rev, utslett i ansiktet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette kommer av? Min 1 mnd gamle datter har dette fullt i ansiktet. Er det noe jeg kan unngå å spise tro? Vet at dette er vanlig altså men hun har så masse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte helsesøster om det samme, men fikk til svar at det var sånn, og at det ikke fantes noen forklaring på hvorfor. Hun trodde ikke det hadde noe med hva jeg spiste å gjøre. Men jeg vet ikke, altså...

Skrevet

Det er vel det de kaller melke utslett hos ny fødte barn. tror nesten alle har vært borte i dette i en eller annen grad. Det er bare den lille som reagerer på alt som er nytt, tenk på det at de har ligge inni magen beskyttet i 9 mnd og skal nå møte verden. Syntes ikke det er det granne rart at de får utslett.

Men du kan roe deg med at det går bort alt sammen, blir bare mindre og mindre så du må bare la det være

Skrevet

Jeg gikk til HS med Leon da han var 3 uker og viste utslettet i ansiktet hans. Det var veldig rødt og irritert. HS sa at d var hormonutslett/melkeutslett og at det sikkert går vekk av seg selv...jeg gikk lenge og ventet på at det skulle gå bort av seg selv, men det ble bare verre og verre. Til slutt gadd jeg ikke høre mer på HS og gikk til legen, å joda han hadde kraftig eksem, stakkars... Hvis du er i tvil, hadde jeg gått til legen... Jeg er glad jeg gjorte det med min lille gutt! Han fikk en krem og ble fin etter ei uke=) Lykke til...

Skrevet

Ville ikke skremme deg nå, men forteller bare min opplevelse av utslett...

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Leon-Sjønnassen født 19.10.06, jeg er ikke bekymret og fint å høre at det kan være noe annet enn utslett også. Du skremmer meg ikke ;).Min første datter hadde også slikt utslett men det var ikke så veldig masse. Nå skal vi på 6 ukers kontroll snart og skal da spørre legen.

Det virker ikke som hun plages med dette heller, det er bare meg som syntes det ser så ekkelt ut!

Skrevet

min gutt har oxo masse på haken. og litt ellers.. når bruker d å begynne å forsvinne??? han er 5 uker på onsdag.. synes d bare blir mer. er kun i ansiktet han har de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...