Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 De siste 5-6 årene har vi reist på hytta på 17. mai, og feiret dagen stille og rolig der med nærmeste familie. I fjor så var gutten vår kun 4 mnd., og jeg syns det var helt greit å reise bort. Mannen min vil reise på hytta i år også, men jeg er usikker nå som ungen er 16 mnd. å skjønner mye mer. Greit at han ikke skjønner hva han har gått glipp av hvis vi reiser bort, men tror at han hadde kosa seg veldig på bytur denne dagen. Nå har vi kun et barn, og ingen vi skal se på i toget osv. så mannen min mener at vi kan vente til neste år når gutten vår har blitt 2 år med å feire 17. mai her hjemme. Hva syns dere?
Luca Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg hadde aldri reist bort på 17 mai, når man er så heldig å ha en liten 16 mnd gutt å glede seg over dagen med:-) Nå liker jeg 17 mai da, så kunne aldri tenkt meg å reist bort uansett. Det er så herlig å se så mange glade og pene mennesker syns jeg, alle er jo så pyntet og fine. Så jeg ville absolutt koset meg med å se på toget og vært på fesk nærmeste skole etterpå. Besteforeldre da?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Ingen av oss er noe særlig begeistret for 17. mai av div. grunner, og det er derfor vi har vært på hytta de siste årene. Det ene settet med besteforeldre er alltid på hytta, og de andre bor i nabobyen. Syns kanskje det hadde vært litt rart å møte opp på en skole som vi ikke har noe tilknytning til. HI
nickoline og supermann Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 kunne aldri reist bort 17. mai når jeg har barn. For 2 år siden var vi på LESVOS. Det var litt rart å ikke feire 17. mai.
imsdal med julesmak Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Hadde reist bort jeg. Vår var 11 mnd. sist 17. mai og det ble bare skrik og hyl og sur unge i regnvær ) I år er han nesten to og har fattet større interesse for f.eks. fløyter og musikk, men hvis været blir kjipt blir det nok vanskelig å holde ham interessert i de timene 17.mai toget tar her. Reis bort med god samvittighet og kos dere på hytta istedetfor å stresse for å rekke ett tog som ungen aldri vil huske igjen ) Min mening dette da )
-Bobsi Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 I fjor var vi hjemme, snuppa var 5 mnd. Vi gikk en tur i byen i regnet, så på en sammenkomst med mange uten barn. De to årene før det har vi vært på ferie, i Spania og på Korsika. Begge deler har vært langt å foretrekke. I år skal vi til mine hjemtrakter og feire sammen med hele slekta mi. Det tror jeg bli moro, å gå til byen her, hedde bare blitt pes, det er jo ikke en ledig plass å oppdrive for å få seg noe å spise eller drikke.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Om ungen ikke går i barnehagen og skal gå i tog sammen med dem ville jeg reist på hytta. Vi skal i år gå sammen med barnehagen.
lifa og Eline Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Hei Snuppa her er 15 mnd. og hadde det ikke vært for at pappaen mest sannsynlig ikke kan ta seg fri 18.mai og at vi er innvitert hjem til noen 17. mai: Da hadde vi også reist bort. Hun er for liten til å skjønne noe av det og selv om hun hadde kost seg så vil hun også gjøre det på hytta. Så jeg synes dere bare kan reise med god samvittighet.
tullla Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Snuppa her var 11 mnd sist 17. mai, og det var den beste og morsomste dagen i livet hennes så langt tror jeg! Hun frydet seg over toget og vinket og ropte (selv om det ikke var noen vi kjente der, så var det masse festkledde barn som ropte og hadde det gøy, og det får de jo absolutt med seg). Hun hadde flagg selv som hun veivet litt med og alt var bare stas! Spiste is og hadde bunad på seg! Så jeg tror så absolutt at gutten din hadde hatt glede av en bytur ja Det er jo barnas dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå