jente-i-magen Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Kjente det da jeg var 18+2 ! Veldig morsomt, og mannen min syns det er kjempe stas at han også kan kjenne liv :-)
smågodt prinsessa Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 så spennende... jeg er 22+0 og kan enda ikke kjenne det utvendig... gleder meg til jeg kan det:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 jeg kjenner masse liv, spesielt i går da holdt han på i en halv time slik at jeg ikke fikk sove:)) hehe... Kjempe fantastisk... Jeg kjenner det skikkelig godt, men bare av og til det kjennes utpå magen. Sambo har ikke kjent noe enda, og jeg gleder meg sånn til han kan kjenne babyen:)
scubagirl med scubababy Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har nå kommet til uke 27. Og nå ser man sparkene fra utsiden også. Morsomt å se på igrunnen. Magedans på en måte... hehe... Jeg kan med sikkerhet si at jeg kjente spark innvendig i uke 18. Samboer kjente ikke mange dagene etter dette at det sparket så han kjente det... Men igår når jeg sa til han at han skulle se på magen min, måpte han og lurte på hva som skjedde... Idag er det masse liv. Har også vært på ul idag. Og legen sa at det var en vilter krabat som lå i magen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå