Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Var i Råde på Rosegartneri og kjøpte inn mange flotte roser. Koste meg skikkelig i helgen med å plante dem!!! Hørte på råd fra dere og leste mye forskjellige steder om rosesortene. Håper virkelig de blir vellykkede. Flaks for meg at det regna igår! He,he endte opp med å kjøpe 11 roser... (: Er blitt helt hagegal jeg.... (:
77modell Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hihi så kjekt da! Jeg har bare en rose jeg...........en stilkrose. Har MYE annet, men har liksom ingen plass å ha roser¨på. Må legge inn bilde da når det blir blomster på de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå