Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Råde på Rosegartneri og kjøpte inn mange flotte roser. Koste meg skikkelig i helgen med å plante dem!!! Hørte på råd fra dere og leste mye forskjellige steder om rosesortene. Håper virkelig de blir vellykkede. Flaks for meg at det regna igår!

 

He,he endte opp med å kjøpe 11 roser... (:

 

Er blitt helt hagegal jeg.... (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi så kjekt da! Jeg har bare en rose jeg...........en stilkrose. Har MYE annet, men har liksom ingen plass å ha roser¨på.

 

 

 

Må legge inn bilde da når det blir blomster på de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...