Gå til innhold

Da har vi vært på ul igjen:o))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var såååå kjekt å se lillesnuppa igjen - ja, jm bekreftet at det var ei jente igjen - så da skal jeg tro på det, he he;o)

Morkaken hadde trukket seg opp - så da er det ingen fysisk grunn til ks i hvertfall...er litt splittet ang det jeg da - hadde nesten håpet at den skulle ligge foran åpningen enda så jeg hadde fått ks - men samtidig så har jeg lyst å prøve å føde vanlig denne gangen...hmmmm...men er redd for det også. Men skal på KK 18. mai og ha samtale meg jm/lege angående fødselen, så føler det hjelper litt.

Alt så fint ut og hun lå bedagelig og smattet litt fostervann og bevegde seg litt - er langt mer roligere enn storebror var i magen ja - får håpe det betyr en soveunge, he he;o) For det var ikke han....

Fikk med oss syv flotte bilder også:o)

Hun var 1545g og jm mente hun ville være ca 4000g rundt termin...holder det;o) Men jeg hadde også godt med fostervann, så det er nok litt av grunnen til at jeg har så stor mage.

Kjempekoselig jm - samme som vi hadde på den ordinære ul`en. Hun var så engasjert og snakket hele tiden om den nydelige jenta vår:o)

Har også bestilt 3D ul i dag - samboer ble så gira når vi så henne igjen at han ville at vi skulle bestille det:o) Så da skal vi se henne igjen på torsdag:o)))) Gleder meg noe sinnsykt:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så morro!! vi skal også tilbake på ny UL i uke 32.er nå i uke 27. Gleder meg så til å se nurket igjen. Har også fått vite at vi venter jente.. men klarer ikke å stole på det. Men fikk forklart 2 hvite streker. Og så det tydelig selv. Så dere det tydelig i dag også at det er jente?

Lykke til videre!

Skrevet

Klarte ikke helt å stole på det jeg heller, før jm bekreftet det i dag. Har en gutt fra før, så det er veldig rart å tenke på at vi skal få en jente denne gangen. Dessuten hører jo om så mange her inne som har fått vite feil...var aldri usikker i forrige svangerskap, selv om jeg bare så kjønnet på en ul - men da var jeg ikke inne på disse sidene;o) Tror nok at det er unnatene at en får vite feil kjønn på ul.

Vi så også godt to hvite streker på den ordinære ul`en som jm sa var kjønnsleppene - så jo godt selv at det så heeeeelt annerledes ut enn hvordan gutten vår så ut mellom bena på ul, for å si det sånn;o)

Spurte jm om hun fremedeles så en jente inni magen min i dag. Hun var fremdeles ikke noe i tvil og vise oss kjønnsleppene på nytt - ikke noe tissefant der nei:o) Hun sa også at det var veldig sjelden de så feil på ul (etter uke 15-16) og så lenge de så kjønnsleppene eller en tissefant + pung så visste ikke hun om noen som hadde tatt feil på KK i hvertfall - det var helst de som var på privat ul (Volvat) i ukene før den ordinære ul`en som fikk vite feil pga da var kjønnsorganene veldig like. Hun sa at dersom en tok bilde av en gutt og en jente mellom bena i uke 12-13 for eks så ville er ikke ha mulighet til å se forskjell på kjønnet.

Skal du på ekstra ul pga morkaken du også, eller?

Skrevet

Ja, er nok mest unntakene der man tar feil kjønn. Vi har også gutt fra før, men da sa de bare at det ble gutt, vi så det liksom ikke selv. så har ikke noe å sammeligne med nå!

Skal fra uke 32 gå kun til han som tar UL (gynokologen) og jordmor. Har tidligere gått hos fastlegen min. Og da tar han ul hver gang. Noe jeg er veldig glad for!!!! Er jo så morro å se de små. + at gutten vår var 4 kg når han ble født. Så jeg synes det er fint at jeg får UL hver gang, for å måle babyen skikkelig. For må si jeg tenker så på om denne babyen vil være mye større... hjelp... :-)

Skrevet

Tobias var 3770g da han ble født, og jeg har jo sett at magen min er større denne gangen - så jeg har jo tenkt mitt....men blir hun rundt 4 kg og ikke så altfor mye over det er jo ikke det så ille da....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...