Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Er det bare mine pupper som ikke vokser i graviditeten? føler alle sier at de har fått så store pupper, og det står jo også overalt hvor man leser "Ja,nå har brystene dine vokst en god del" osv,osv.. men mine er akkurat like som det de alltid har vært, ikke et eneste gram forskjell. jeg er i uke 36 nå. ikke det at det plager meg så mye,men jeg bare lurer...
VinterSol+2 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 det er vel antagelig like individuelt det som om man får stor mage/liten mage, vann i kroppen/ikke vann i kroppen osv osv...? Jeg har fått større pupper, men så hadde jeg nesten ikke pupper fra før av da, så jeg er bare glad det er noe der for baby å suge tak i! hehe du skal se puppene dine er akkurat passe store i forhold til hva du trenger!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Mine har ikke vokst noe spes. Har ikke måttet bytte til større bh liksom.. Og de er laaangt fra store... Håper de vokser litt når melka kommer..hehe
Enitsirk79 Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Mine har heller ikke vokst særlig mye (er 30+0 i dag), har ihvertfall ikke måttet kjøpe inn nye BH'er. Merket litt endring i 1 tri, men det var ikke mye nei. Så regner med dette er individuelt fra kvinne til kvinne.
Louise-and3girls Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Mine har heller ikke vokst særlig mye. Ikke i noen av svangerskapene. Men de jeg kjenner som har vokst i svangerskapet, sier det er en fordel å ikke vokse der, for da slipper man antakeligvis hengepupper etter amminga. Det kan jeg i allefall bekrefte.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Mine vokste litt i 1.tri, og har nå vokst igjen i uke 35..det er nå jeg merker at jeg er en d cup istedet for c..jeg vil IKKE at puppene mine skal vokse..hehe redd for hengepupper...har silikon, men aner ikke hvordan en graviditet påvirker resultatet, nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå