Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Har våknet hver dag i det siste med menssmerter, men som har gitt seg etter en stund, men i dag sitter de i. Ikkenoen tak, bare jevnt vondt.(hadde til gjengjeld mye tak i går kveld)Får lyst til å bruke varmeflaske og krype sammen. Er også helt ute å kjøre hormonelt i dag. Er vanligvis svært lite hormonell av meg, men i dag så føler jeg meg så skjør...kunne begynne å gråte for ingenting. Ville ikke bli veldig overrasket hvis noe var i ferd med å skje her nå. Men akkurat det vil jo tiden vise da:-)))
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Murringer og menssmerter har roet seg, men føler meg fortsatt litt underlig. Var på kontroll hos legen i dag og hun satte meg ikke opp på ny time- regnet med at jeg føder innen den tid sa hun... Men nå sitter jeg her med litt feber og vond hals:-(( og føler meg langtifra pigg, så nå satser jeg på at kroppen fikser seg selv frisk før fødselen starter!
LegallyBlond Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 God bedring, håper du blir frisk før fødsel!! Jeg har hatt menssmerter hver morning og i perioder resten av dagen i ca.en uke nå, håper det er kroppen som gjør seg klar til fødsel. HAr også hatt et par dager nå hvor hormonene virkelig har tatt helt av, og har en underlig følelse i kroppen. Har termin 24.mai men håper og tror at babyen kanskje kommer litt før... Ble satt opp på kontroll til jordmor tre dager før termin, men hun tok skikkelig avskjed og ønsket meg lykke til..Fikk en sterk følelse av at hun ikke forventet å se meg igjen. Og hun er av den forsiktige typen, så hun hadde aldri sagt det om hun forventet fødsel før termin siden de heller aldri kan være sikre på det... Men kjenner jeg er litt redd for å håpe for mye også, blir skikkelig nedtur om jeg går over tida likevel. Og orker ikke tenke på å gå i denne tilstanden så veldig mye lenger....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Du blir nok frisk før fødselen skal du se, kroppen har nok ikke så lyst til å føde med feber. Fødetegnene dine kommer nok tilbake når du er frisk igjen:) Fikk faktisk litt inntrykk av at jordmoren min ikke forventet helt å se meg igjen heller, enda hun satt opp en ny time til meg på termindagen, så vi får bare vente og se... Spennende uker som ligger foran oss nå ja:) Lykke til, og god bedring!!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Takker for det! Skal gå og legge meg nå og gi kroppen en sjanse til å hvile litt. Ellers så er det helt rart å lese innlegget ditt, er som jeg hadde skrevet det selv. Er annengangs og hodet er festet for et par uker siden og magen sunket langt ned. Utrolig nok så ble jeg igangsatt 13 dager på overtid med førstemann- da var jeg helt umoden og hodet festet seg aldri. Har jo offisiell termin 5 juni, men de mener den er feil og at jeg er fødeklar nå. Tar de feil, så håper jeg jo det drøyer litt enda. Men ul har vist ei stor jente og når både lege og jordmor både håper og tror at det kan starte når som helst, så velger jeg å ikke være urolig for at det er for tidlig. Lykke til da- håper du kommer i fødsel hver dag som helst:-))
LegallyBlond Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Du er jo uansett så nær termin nå at babyen klarer det helt fint om den kommer snart, selv om 5.juni skulle være riktig. Når lege og jordmor håper og tror at det kan starte når som helst så er det iallefall ikke noe fare på ferde!! Krysser fingrene for nærstående fødsel for deg også!! God natt =)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Takk for det Simsala og jeg satser på at du har rett:-)) Spenningen blir vel nesten litt mye her nå- tror det beste man kan gjøre er å stresse ned å kose seg det en kan. De sier at stresshormoner kan hindre fødsel! Fortsatt fødeansikt på deg eller? Lykke til til deg også og riktig god natt:-))
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Fødeansiktet mitt ser ikke fullt så klart ut i dag nei, er ikke så rund og rød lengre, måtte desverre konstantere dette når jeg stod opp i dag morges... Men leppene er fortsatt litt fyldigere da:) God natta til deg også! Sov godt så du blir frisk fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå