Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått penger av oldemoren til snuppa vår som vi skal kjøpe vippestol for... Hadde tenkt oss babybjørn sin, men ville bare høre med dere damer (og menn?) om dere har noen anbefalinger før jeg skrider til verket? Hadde baby-rocker til storebror som hadde kolikk, og var veldig glad i den, men den var så diger! Denne nye må være så liten at den får plass i lekegrinden, så storebror på 1 år ikke kommer til... Snuppa er forresten 4 uker i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babybjørn. Ingen over, ingen under.

Finst mange kule høyteknologiske vippestoler etterhvert. Men hadde likevel gått for Babybjørn. Den er så liten og nett at jeg bærer med meg ungen i stolen. På disken når jeg lager mat, på vaskerommet når jeg bretter tøy eller ut på terassen.

Lett trekk å ta av å vaske og.

Og aller best. Hvis ungen sliter med å sovne. Sett ungen i stolen foran deg og jyng stolen med foten din ved å trakke på den nederste delen. Da blir det alltid stille her i huset.

Skrevet

Babybjørn her også. Det enkle er ofte det beste, og det gjelder for vårt lille kolikkbarn også :-)

Skrevet

babybjørn er den beste:-)

Skrevet

Flere fysioterapeuter som anbefaler babybjørn. Det er babyens egne bevegelser som setter stolen i bevegelse. Og den er mild til ryggen.

Vi har brukt babybjørn til begge våre - kjempefornøyd :)

Skrevet

vi har også babybjørn og er kjempefornøyd med den!!:)

Skrevet

Vi fikk Fisher Price sin med lyd og lys som hun kan se på. Det er også en funksjon som gjør at når hun sparker så begynner den å spille og lage lyder. Hun storkoser seg i den!!

Skrevet

Vi har også fisher price med lyd, lys og vibrering. Den tar kanskje mer plass en de som kan legges helt flate. Vi har hatt stor glede av musikken og vibreringen når jenta var liten, da sovnet hun ofte i den i stedet for på de etterhvert så slitne armene til mamma og pappa som bar og bar henne i søvn.

Skrevet

vi har fisher price med lyd, lys og vibrering og babybjørn, anbefaler begge, fint å variere

Skrevet

Vi har forresten også Fisher price Aquarium Take Along swing. Den er helt super :) Liten, og får helt klart plass i lekegrinda. Kan ses på babybis den også..

Skrevet

Vi kjøpte den som dem har på jysk. (med olebrum på)

Den går det og legge ryggen helt ned på, så hun ligger i den og ikke sitter. Vi synes den har fungert fint, og hun storkoser seg med bamsene som henger over den.

Den tar heller ikke stor plass.

=)

Skrevet

Babybjørn sin her også. Den var den eneste som vi fant som tålte mer enn 10kg. Den tar 13 og vil da normalt kunne brukes lenge - etterhvert kan jo ungen bruke den som stol. Om man ikke har så diger unge som meg da... :)

Som andre sier er trekket kjempe-enkelt å ta av og vaske. Holder seg fint etter vask også.

Skrevet

Babybjørn er topp! Hadde baby med kolikk, og den funket veldig bra til det også:)

Skrevet

BABYBJØRN!!!!! :o))) Syn's den var litt dyr, men har ikke angret et sekund!!!! Bra på alle måter, og trekket er veldig enkelt å ta av for å vaske.

Gutten vår er kjempefornøyd også :o)

Skrevet

Aner ikke hva merket på vår er, men den kan legges helt flat så ungen ligger som i ei vogge med ryggen flatt og i fosterstilling. Vi hadde saueskinn i vår og brukte den til seng når knøttet var nyfødt. Men har ikke brukt den siste 4 mnd da hun heller vil ligge på golvet å leke seg. Det enenste vi bruker stolen til nå er i sittestilling når vi skal mate henne. Da tar vi av den vippefunksjonen så den står helt iro, bruker magebeltet og setter oppp ryggen. Er straks 6 mnd..

Skrevet

Jeg har ikke akkurat den store erfaringen, vi kjøpte Babybjørn og den er vi kjempefornøyd med og angrer definitivt ikke på kjøpet:) Junior storkoser seg i den og har gjort det hele veien!

Skrevet

Vi har babybjørn, og den er bare genial altså! Ved enhver liten bevegelse av lillemann gynger den, og han elsker den! Har den lekegreia foran, og han kikker nysgjerrig på den hver gang han kommer til å dytte på den :-)

Skrevet

BabyBjørn! Som så mange andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...