Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 e drit lei av at samboeren min ikke tar hensyn te at æ ikke e like lysten på sex som før.... han kreve sex annenhver dag uannsett... e drit lei av å ha sex av plikt istede for lyst. det ødelegge jo forholdet, for æ bli jo kvalm hver gang han prøve sæ
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei, jeg skjønner virkelig hva du snakker om her, bare min mann krever ikke sex annenhver dag, men han vet jeg er dårlig med bekkenet og har halsbrann og er trøtt og sliten og likevel prøver han seg, og det er blitt en belastning siden jeg får så dårlig samvittighet når jeg stadig må si nei. Kunne ønske han bare kunne la meg være i fred liksom. Etter et stort utbrudd for en mnd siden, etter mage pliktsexrunder, så har han sluttet prøve seg. Etter det kjente jeg sexlysten veldig smått kom tilbake. Nå har vi hatt sex en gang, og det var frivillig fra min side. Det er jo bedre med sex 1 gang i mnd en aldri, hihi. Kanskje det blir enda bedre etterhvert når jeg kan styre det litt også, kanskje det blir 2 ganger denne mnd til og med. Lykke til vennen, jeg skjønner deg så godt. Men ta det opp med din mann.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Her er det meg som maser og mannen min er livredd for at det skal gjøre vondt eller at han ødelegger noe. Hvis jeg ser at han har lyst på sex så gjøre det meg ingenting å ha pliktsex en gang i mellom siden han også må ha pliktsex Ikke for å helle salt på såret men jeg er såååååå glad for at han er så forståelsesfull og omtenksom når det gjelder sex, men kunne gjerne hatt litt mer oppmerksomhet når jeg føler meg tykk og stigg det eneste han sier da er "ikke tull" og stryker meg over magen
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Knip igjen,- er nå mitt råd... og legg deg et annet sted. Si NEI og han må respektere det. Vi lever tross alt i 2007 og skal ikke finne oss i å bli brukt som mannens hore.Overholder han ikke dette, så er det jo snakk om voldtekt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 jeg skjønner hva dere damer mener her.. er ikke alltid morro med sex i svangerskapet.. å kreve sex annenhver dag er litt å ta i synes jeg,helt klart... men igjen, forstår jeg mannen og, han går ikke igjennom det samme som oss, og vet ikke hva vi føler, men han vil jo fortsatt ha lyst. og er (siden vi er gravide) vandt med å få, å brått ikke få lengere blir jo omveldtning for han også.. og antageli ikke lett for han å bli avvist hele tiden heller... synes denne forståelsen burde gå begge veier.. han burde blitt flinkere til å forstå vi ikke alltid har lyst og vi forstå at han faktisk tenner på oss og har lyst...
:)Elvira i magen :) Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Et nei er et nei. Alltid.Her finnes det ikke unntak.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 skjønner godt hva du mener.. jeg har blitt "uvell" med tanken i lang tid nu. og å kose med han er ikke bedre heller. er ikke at jeg er vanskelig men at det er like logisk for kroppen min som å rusle en tur på fjellet... så det blir noe på han ca hver 14 dag... ja d e lang tid, men e ha en snill mann som ha løst men som forstår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå