Gå til innhold

gjester og velkommen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal dere ønske velkommen? Sang, toastmaster eller brudgom...eller andre? Hvordan har dere tenkt til å presentere gjestene? Lyst på noe artig liksom..... Har dere forresten mange sanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eller min kjære ønsker velkommen og overlater ordet til toastmaster. Tror ikke det er nødvendig å presentere gjestene for hverandre:) Vi har ingen sanger!!! Håper at det ikke dukker opp noen sanger heller, men er det en eller annen gjest som dukker opp med en så synger vi den selvsagt og ser glade ut ;=)

Skrevet

pappa ønsket velkommen og overlot ordet til toastmasteren(en av vertsskapet skal helst gjøre det, i vårt tilfelle var det foreldrene mine). hadde i tillegg velkomstsang. i sangheftet hadde vi bordkart, med navn på alle gjestene og beskrivelse av hvem de var, feks brudens kusine osv. hadde tilsammen ni sanger; velkommen, takk for maten, tre til meg, tre til han og til våre hjem.

Skrevet

Etter at vi hadde satt oss holdt min pappa en velkomsttale. Så overlot han ordet til toastmaster som var min onkel. Han nevnte litt om hva som ville skje, meny etc og så lot han oss presentere gjestene. Jeg fortalte om min familie og de som hadde tilknytning til meg og det samme gjorde mannen min.

Vi hadde ikke sanger i det hele tatt, men det var fritt frem å for de som ville si noen ord.

Mannen er ikke spesielt glad i å snakke offentlig, så dermed ville en tale til meg være vanskelig for han. I stedet avtalte vi med onkel i forkant noen spørsmål han kunne stille oss sammen; hvordan vi møttes, hva vi liker best om hverandre etc. På den måten ble gjestene litt mer kjent med oss og bakgrunnshistorien. De fleste kjente jo oss, men ikke på den måten. Det ble veldig fint og rørende :)

Skrevet

Pappa skal ønske velkommen, for så å gi ordet til toastmaster. Skal også ha en liten velkomstsang i heftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...