Gå til innhold

Hun både kryper og krabber!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt bekymra etter at helsesøster sa at hun var treg i utviklingen ettersom hun ikke dro seg fremover eller dytta seg bakover nå når hun var 8mnd. Hun har bare rulla og setter seg opp. Men noen ganger kommer hun seg ganske kjapt fra ene stedet til det andre mens jeg er på kjøkkenet eller do, har lurt litt på det! Så nå stod jeg å spionerte på henne, og jaggu, jenta dro seg avgårde noen tak får hun krabba noen tak....men når jeg kom inn i stua igjen la hun seg ned helt stille igjen....hehe...raring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...