Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke bruke den før babyen er 6 uker gammel? Eller hvordan er det greiene der igjen...?

 

Har nemlig hørt det, pga ryggstillingen og sånn. Men så tenker jeg på bilsete. De ligger jo i den fra de er 1 DAG gammel. Så hva er forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Babybjørn sin vippestol og her går det på barnets vekt.

Aldri før hørt noe om 6uker. Det er vel som med alt annet; alt med måte.

Skrevet

Har ikke hørt om noen grense på når, bare at man ikke skal ha de i vippestolen så lenge om gangen i begynnelsen.

 

Til førstemann brukte vi vippestolen fra vi kom hjem fra sykehuset, (der kan ryggen legges helt ned) men bare litt om gangen...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...