LINDA*** Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Kan man ikke bruke den før babyen er 6 uker gammel? Eller hvordan er det greiene der igjen...? Har nemlig hørt det, pga ryggstillingen og sånn. Men så tenker jeg på bilsete. De ligger jo i den fra de er 1 DAG gammel. Så hva er forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har Babybjørn sin vippestol og her går det på barnets vekt. Aldri før hørt noe om 6uker. Det er vel som med alt annet; alt med måte.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke hørt om noen grense på når, bare at man ikke skal ha de i vippestolen så lenge om gangen i begynnelsen. Til førstemann brukte vi vippestolen fra vi kom hjem fra sykehuset, (der kan ryggen legges helt ned) men bare litt om gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå