Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 5uker får bare avføring hver 3 dag. Han har det veldig vondt og jeg har så lyst til å hjelpe han. Vi gir mme med myyyyye malt, men det hjelper jo ikke. Vi masserer han også. Er det noe annet vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 3 dag er ikke så unormalt det. Fikk beskjed på hs at 9 ganger om dagen eller hver 9 dag kunne være like normalt. Jenta mi bæsjet heller ikke mer enn hver 3 dag når hun var 5 uker. Nå derimot er det 3 ganger for dagen.

Skrevet

Jenta vår har hatt problemer med tarmer/avføring siden fødselen, er nå snart 3 mnd. Vi prøver nå kiropraktor som sier at hun er stram og lite bevegelig i nederste del av ryggen, og at det kan ha noe med saken å gjøre. Vi tar 4 behandlinger og ser om det hjelper, håper det for hun har så vondt at hun hyler ved hver avføring.

Skrevet

Jeg trodde at man ved mme burde ha avføring hver dag?

Skrevet

Har du prøvd å bytte mme merke?? det gjorde jeg og det hjalp veldig.. Bytta fra nan1 til hipp, for jeg måtte ha masse malt i nan1, men veldig lite i hipp.

Skrevet

.... jo forresten, jeg snakket med hs angående avføring og mme. Hun sa at man måtte ikke ha hver dag, det er veldig individuelt for hver baby virker det som. Min har 2 ganger om dagen nå..

Skrevet

Akkurat slik er det her også, min er snart 4 uker. Bruker nan, prøvde colette, menda ble det enda verre. Har nå byttet tilbake til nan igjen.

Han kan ligge å presse i timesvis før han får ut en tørr liten sneip. Presser så han hylgriner. Har det tydligvis vondt.

Snakka med hs i dag, helsesøsteren fikk besøk på hs av lege i morgen så da skulle hun konsultere med han hva vi kunne prøve.

skal forresten til kiropraktor i morgen pga kolikk så da kan det hende de klarer å ordne magen og. Henger kanskje sammen alt sammen..

Et lite tips som "hjelper" småen å få ut litt er å kl av han å la han ligge på stellebordet uten bleie å presse. må ofte ligge der i 30 min el mer. Dytt febermåleren inn i rumpen litt. Det stimulerer vist lukkemuskelen så¨det blir litt lettere å få besjen ut. Har iallefall fått juniou til å besje litt på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...