Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Minstegutten min skal få 3 mnd vaksine på torsdag. Eldstemann reagerte ikke på noen av vaksinene han fikk, men hvor vanlig er det egentlig å få en reaksjon etter vaksinering?? Fikk deres barn det? Hva var reaksksjonen og hvor lenge etter stikket kom den? HVilken vaksine reagerte de på? Vi får nemlig overnattingsbesøk i helgen og på lørdag skal jeg være alene med guttane så jeg håper å slippe unna hyl og grin hehe : ))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Bittelitt feber var all reaksjon her..
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Leon fikk veldig høy feber, og vondt i stikkene. Han var også slapp og sutrette ei uke... og så var d dåp midt i dette, og det var ikke kjekt! han reagerte ikke på 5 mnd vaksinen heldigvis. Men alle reagerer jo forskjellig. Kan jo være gutten din bare får litt feber, eller ikke reagerer i det hele tatt....
ejiec++ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Isabelle skal også få denne vaksinen på torsdag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå