Gå til innhold

Da går du inn i din 42uker!! flere på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig kjedlig og være på overtid.5 dager på overtid i dag og tror nok jeg må gå enda flere.

Er du noen fler her på overtid?kjenner dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her enda?? Jeg er ikke på overtid før til helga, men vet utrolig godt hvordan det føles (gikk 13 dager over med forrige...).

Bare et spørsmål; har du vært på svangerskapskurs på Stjørdal? Har du ei barselgruppe å gå til etterpå? Jeg har ikke fått tilbudet engang, og det synes jeg er litt dumt.

Skrevet

Overtid siden lørdag! Altså, 2 dager over i dag.

Helt greit:) Har ikke hastverk. Dessuten tror jeg ikke UL-terminen var heeelt i vater, for å si det sånn. Min termin er i slutten av denne uka.

Skrevet

Jepp, hiver meg på her, overtid siden fredag/lørdag. Trodde aldri jeg skulle oppleve dette, var så sikker på å få før siden jeg gjorde det sist. Gikk egentlig bra helt til den berømmelige termindagen kom og gikk uten å bringe noe som helst spennende. Håper vi slipper å gå så lenge, vi får bare prøve å holde humøret oppe:o)

Skrevet

4 dager over jeg, kjenner ikke noe som helst som skulle si at noe er på gang. går bare å lengter etter å få vondt en plass sånn at d kanskje skjer noe.. er ikke hver dag en går å ønsker seg vondt!!

Skrevet

Jeg er her ennå også. 5 dager på overtid.

Har vært inne på føden en tur i dag for å sjekke lillegutt og fikk vite at det stod bra til. Han var ikke så villig til å bevege på seg, men ul viste at han hadde det bra.

Begynte å få rier igjen på sykehuset og skal inn til vurdering kl 1400 i dag. Blir spennende om jeg blir satt i gang eller hur..

Skrevet

Har ikke hatt noe svangerskapskurs nei,ikke hørt om det eller.Men så på helsestrasjonen at det var et svangerskapskurs som startet nå i slutten av mai tror jeg.Husker ikke hetl.Har ingen barselgruooe å gå i etterpå.Tror en må lag litt slikt selv.Vet at vennina mi gjorde det.Når har du termin da?Vi må vel få til og lag oss ei slik barselgruppe selv.

Skrevet

Okey...er litt skeptisk her jeg også nå..min gutt har ikke rørt seg enda i dag.Drikker cola no så får håpe det setter i gang aktivitet hans.Men har ingen tegn på noe rier eller noe.Litt kynnere bare.

Skrevet

jeg er 8 dager over! :(

skal paa overtidskontroll i morgen!!!!

Skrevet

Jeg er, jeg er.... 9 dager på overtid i dag...

Nå vil jeg ha han ut, men jeg har en stygg stygg følelse på at jeg kommer til å gå nærmere 14 dager over..... :s

Skrevet

Jeg har termin den 10. mai. Sist gang var det jordmora som tok innitiativ til å danne barselgruppe. Og vi treffes enda, to år etterpå. Det er såå koselig.

Jeg kjenner egentlig ingen som har termin i nærmeste framtid. Men det hadde vært koselig å treffe andre med like gamle babyer.

Legg meg gjerne til på MSN: [email protected]

Skrevet

ja, jeg tror ikke de vil sette meg i gang selv om jeg selv oensker det. syns det er daarlig at vi ikke faar ta slike avgjoerelser selv. Jeg er saa bekymra for lilleknerten min. vil ha han ut! hvor skal du foede da anniken?

Skrevet

Det jm. i hvertfall sa til meg, var at de veldig skjelden satt i gang fødsler, med mindre det var noen farer for barnet sv.sk.forgiftning, sukkersyke ol...

Bekymret for han lille inne i magen, det er jeg ikke.. Har er det full fest til alle døgnets tider. Magen danser opp og ned og hit og dit... Trodde liksom de skulle roe seg litt,den siste mnd. før fødsel... Haha, sier bare jeg til det liksom...

Skal føde på Bærum Sykehus.

Skrevet

min er kjemperolig. har knapt kjent liv paa 2 uker. har vaert inne paa kontroll og hjertet slaar fint, men jeg er bekymra likevell! trur han vill ha det mye bedre ute enn inne i den trange magen.

Skrevet

Da har jeg lagret deg vet du.Kjenner to til som har termin i mai rundt 22 og 23 mai.Kan sikkert prøve og få de med også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...