Gå til innhold

Vi skal i "Velkommen til Norge/ Bryllupsfest"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paret giftet seg i Usa, men bruden skal holde suprise-party ala Vikingfeiring for sin mann. Det skal også gjennomføres nok en prestevelsignelse... Vi er bedt å å ta på gode sko... men ellers pent antrekk.... For min del så drar jeg på meg en pen sommerkjole og tar med skoskift, men hva i alle dager skal gubben ha på.. Synes sort dress blir litt for mye... Kan noen komme med innspill please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikinghjelm og striesekk...?

Skrevet

Hoho... med gummistøvler til?

Skrevet

Barbeint, kanskje?

Neida, han kan vel ha en kul skjorte og bukse (ikke jeans)....?

Noe som matcher din fine røde kjole, fårrsempel.

Skrevet

HA! Jeg skal ha en slik supersnørrkjedelig hvit/sort/beige kjole med kjerringsjal over skuldrene.... Snuldermannen insisterer på lyse bukser ( hvorpå min mor sa: "Han kan da ikke ha kakibukser i bryllup...)

Den røde kjolen og de røde skoene sparer jeg til bryllup/sommerfesten vi skal på st.hansaften;=)

Skrevet

Sånn går det - gammal og satt allerede, og så i så ung alder....neiognei

Kjerringsjal.....

c",)

Hvorfor kan han ikke ha kakibukser i bryllupsfeiring forresten?

Skrevet

Fordi morra mi ser det nemli`!!! Haha.. neida... gjør stort sett som vi vil vi! Må ut i dag for å shoppe jakke og sko til ham.... da blir han så fin atte!!

Skrevet

Og du Reveenka.... hvis det blir for kjedelig oppi skauen så kommer jeg til deg..... Vi skal til Vikingegarden i "nabolaget" ditt!

Skrevet

fordi det står i skikk og bruk boken må vite, og alle damene over 56 jeg har sankket med i det siste har referert til den boken. ikke brune sko i bryllup, ikke lyse bukser ikke svart kjole ikke hvit kjole ikke rød kjole, rett deg opp i ryggen , ikke snakke om feile ting, bruk riktige blomster og for all del ikke liljer og nellik.... ikke vær i bryllup egentlig... det står det i alle fall i skikk og bruk boken ;-)

Skrevet

Haha.. det er nok samme boken som min mor har!!! Min forlover er kjempeglad i å gå i sort... jeg oppforderet henne faktisk til kjøpe en sort kjole hvis det var det hun ville ha ... Hvorfor ikke liksom? Hun kan komme i hvitt også for min del;) Jeg er meg og hun er seg... Ingen som tar feil av oss uansett!!

Skrevet

det hadde vært artig om snuldermannen hadde blitt usikker og redd.... han virrer rundt i kirken og sier HJELP HJELP det er to med hvit kjole...... hevm av dem er det egentlig som skal bli min kone ...... viktig det der..... det kan bli så feil så feil

:-)

Skrevet

Hehe.. det var en ide!! Jeg synes det er litt gøy å gjøre slikt mot Snuldermannen jeg da... for jeg vet at han tåler det;=) Men... for det første så er det 10 cm forskjell på meg og forloversnuppa + at hun er slank og vakker... Så det går ikke!

Skrevet

Det ække langt unna, serru - bare 7-8 minutter!

Og hos oss er det aldri kjedelig, og ikke stille heller for den saks skyld! c",)

Skrevet

Blir omtrent som å være hjemme det da!!

Skrevet

Og du er lissom ikke slank og vakker - hæh!? Jeg har nemlig sett dere begge så kom ikke her!

Ånei du SnulderHulder - den går ikke!

Skrevet

Mahaha... husket ikke i farten at du jobber med henne... Husk å kalle henne liten og søt... det er en setning hun har hørt til det kjedsommelige oppigjennom åra!!!

Skrevet

ha ha ha ha.... som om du ikke er slank og vakker.... rull inn de flotte puppene dine, du er vakker varm ærlig og flott både utenpå og inni! Og jeg velger å være bastant, selvom vi kun har vært rundt samme bord 4 timer!

Luring på bryllupsdagen er lov, men i vielsen??? Artig for dere, en påkjenning for alle gjestene....

:-)

Skrevet

Du er nå en liten søting småen! Sier bare takk det samme jeg! Forsåvidt så skal jeg være ganske grei under vielsen ;=) Regner med at jeg blir grepet av alvoret og ha nok med å gjøre/si det jeg skal!

Skrevet

jeg kommer bare til å tulle og tøyse og bli en unge under vielsen..... det er ikke så sjarmerende vet jeg ;-)

Skrevet

Si ikke det! Det løsner ihvertfall på stemingen!

Skrevet

ha ha ha ha ha... og svigermor har noe å skrive julekort om resten av livet ;-)

Skrevet

Hun får bare venne seg til at du er en glad og flott person! Og at du er der for å bli ;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...