Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vet jeg var hoven der de to andre gangene også, men nå er det jo helt ekstremt! At man er hoven i fingre/hender, legger, ansikt osv vet jeg jo er vanlig, også lår og mage har jeg hatt vann i følr, og litt i håndleddene, men nå er de kjempehovne. Normalt sett kan jeg gripe meg selv rundt håndleddene med god margin, altså kan bevege håndlettet inni grepet mitt om dere forstår hva jeg mener? Nå er jeg 0,5 cm i fra og i det hele tatt klare å gripe rundt... Det er faktisk ømt og stivt og i det hele tatt bøye hånden. Andre som har det slik? (har 2 i ødem nå om det har noe å si)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Er sånn av og til - merker det på klokka. Men ikke hele tiden, bare enkelte dager. Har ødemer i føttene hele tiden, men i hendene og håndleddene komme rog går det.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Ja det med klokken kjenner jeg til, har tatt den ut et hakk, men den lager likevel merker og nå kan jeg ikke ta den ut mer, tror jeg snart må ta den av fordi det begynner å bli ubehagelig... :-(
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Ja, min står også på ytterste hakket! Og jeg merker ikke at den er trang før det er skikkelige groper i huden heller.. Godt vi snart er ferdig med disse ødemene Ble du kvitt vannet raskt etter de forrige fødslene dine?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Ja det gikk ganske fort. Med første hadde jeg 3++ i ødem på slutten og gikk opp 27 kg, da var alt borte på under 2 uker (kiloene også, og dermed alt vannet) og andre gang hadde jeg 2 i ødem og fikk opp 21 kg og alt var borte etter en 3-4 uker.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Jeg klarer heller ikke ta rundt håndleddene mine heller. Gifteringen tok jeg av for lenge siden og fingrene verker når det er litt varmt. Legen skrev ingenting på ødem da jeg var der sist, men så hadde han ekstremt dårlig tid og - vanligvis ser han alltid på leggene mine om det er merker etter sokkene:). Vi får glede oss til kroppen begynner å vende tilbake til normalen...
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Ja gjett om, er SÅ klar for å bli ferdig nå, har aldri vært lei så tidelig som denne gangen før og håper han kan kommer en uke eller to før termin i hvertfall, men det er nok bare ønskedrømmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå