Gå til innhold

Au au - ømme ribbein!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg hatt skikkelig ømme ribbein - kanskje livmoren er på topp nå rett før jeg går over i uke 36? Håper uansett at den faller litt lenger ned snart for bare det å sitte i sofaen og se på tv er jo en kraftanstrengelse :-)

Andre med samme utfordring? Noen gode tips til sitte- og ligge-stillinger? Har bekkenløsning også så har allered litt 'puteselskap' om natten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Regner med atdet er babien din som mørbanker ribbeina dine, hehe. Da har jeg ingen andre gode tips enn å gå så mye bakoverlent du kam;)

Skrevet

Akkurat samme problem her, føler ungen ligger høyere enn det nederste ribbeinet akkurat nå, lengter etter at den skal synke ned litt, selv om jeg veit at en da bare flytter ubehaget og smertene til underlivet..he, he

Akkurat nå sitter jeg tilbakelent i sofaen, men det gjør at jeg får vondt i ryggen så jeg må nok legge meg ned på siden litt.. Å sitte i bilen er det aller værste nå, for humpingen og svingingen gir meg kynnere i tillegg.

Ja, ja, vi får ta det med godt humør og vite at vi er helt normale, det skal liksom være litt tungt nå på slutten, får oss til å glede oss til fødselen og overstått.. Skal bli så godt å få snuppa i armene nå, og ikke minst gå tur med vogna uten å ha vondt noen steder :-)

Skrevet

Uff, ikke snakk engang...har vært/er veldig plaget med ømme ribbein, men den siste uka, så har det liksom vært konstant vondt.. sover utrolig dårlig om natta også..tidligere har det kansje vært vondt den ene dagen og greit den andre..men nå er det vondt hele tida...blir snart GAAAAL!!!!

Skrevet

Ja vi holder nok ut dette også :-)

Bare få uker igjen!

Skrevet

Har det på akkurat samme måte! Bare at jeg har vanvittig øm rygg i tillegg, så det der med sitte- og liggestillinger er søren meg ikke lett!

Kan bli gal av mindre! Og jeg er bare i uke 30!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...