Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 jeg la inn proteser for 4 uker siden. når begynnte dere å trene? Jeg har fått beskjed om at eg kan begynne lett trening etter 6 uker, men ikke jogging og aerobic. Kan jeg ta situps og slike ting nå? Takker for svar!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Min veninne fikk beskjed om å holde seg i ro i 2 mnd pga arrene.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 jeg fikk beskjed om å holde meg i ro i 3-6 mnd. Skulle også sove og gå med sports-bh. Utrolig kjedelig, men er vel verdt det. Det gjorde veldig vondt en stund etterpå-men man glemmer fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå