Gå til innhold

noen som har tatt silikon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg la inn proteser for 4 uker siden. når begynnte dere å trene? Jeg har fått beskjed om at eg kan begynne lett trening etter 6 uker, men ikke jogging og aerobic. Kan jeg ta situps og slike ting nå? Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent til det har gått 6 uker du :)

Skrevet

Min veninne fikk beskjed om å holde seg i ro i 2 mnd pga arrene.

Skrevet

Syns du det gjorde fryktelig vondt å ta? :o)

Skrevet

jeg fikk beskjed om å holde meg i ro i 3-6 mnd. Skulle også sove og gå med sports-bh. Utrolig kjedelig, men er vel verdt det. Det gjorde veldig vondt en stund etterpå-men man glemmer fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...