Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 har lurt litt på å fjerne det ene etternavnet til datteren min, hun har to ganske lange fornavn, og da hun ble født ville jeg ha med mitt etternavn også.det angrer jeg egentlig litt på nå, for hun har et veldig langt navn nå,å det er veldig tungvint å si. har det noe å si om hun ikke har mitt etternavn selv om vi ikke er gift? moren min nevnte noe om mine rettigheter i forhold til hvem som skal ha omsorgen for henne ved et eventuelt sammlivsbrudd, hvis hun ikke har mitt etternnavn?? har aldri hørt om det jeg men..
morsara Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Vår son heter bara min sambos efternamn. Jag kan aldrig tänka mig att namnet har något att göra med omsorgen. Barnet är ju registrerat med dig som mamma? Skummelt om det stämmer...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 jeg vet ikke om det bere var noe moren min sa, bare fordi hun ville at jenta skulla ha vårt familie navn også.. synes uansett det høres veldig rart ut, Det er jo bare et navn liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå