Gå til innhold

føler meg rimelig unormal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 39+1 og trodde at jeg skulle ha opplevd det dere alle snakker om her. Men, jeg har ikke hatt kynnere, magen har ikke falt ned, ingen nedtrykkfølelse, jeg har ikke sett noe til slimpropp, ikke noe spesielt vondt i bekkenet (heldigvis) men dog utrolig vondt i øverste del av ryggen (skulderblader), så vondt at jeg ikke klarer å sove - men det har jeg ikke sett at andre har her. Så nå begynner jeg å lure litt hvorfor jeg ikke får slike symptomer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig tror jeg mange kjenner litt for godt etter disse symptomene og derfor kjenner dem.

Jo mer vi vet og jo mer bevisst vi er slike ting jo mer kjenner vi. Jeg lever ihvertfall av den oppfattning at mye er psykisk..

Men at veldig mange har slikt er jo bare helt normalt.. Jeg går gravid med mitt andre barn og lurer fortsatt på hva kynnere er.. Har aldri født eller hatt rier siden det ble KS sist, men har jo gått gravid..

Men tror ikke du skal bekymre deg. Ikke alle merker dette sa jordmor til meg. Nyt et helt vanlig svangerskap du. Du er tydeligvis skapt for å gå gravid. :-))

Skrevet

fordidu er heldig :)

hadde det sånn i første svangerskap jeg oxo men IKKE nå :)

Skrevet

Du er heeelt normal. Kan jo få inntrykk av at alle svangerskap er slik og sånn etter å ha lest noen innlegg her, men husk at de som ikke har "symptomer" har heller ikke så mye slikt å skrive om - derfor ser vi ikke så mye til dem.

PS Den slimproppen er det ikke alle som merker noe til engang, selv om det kan virke som om alle mister propper i hytt og gevær her. ;-)

Skrevet

Hei...Da er vi 2 som har det slik...Jeg hadde ikke noen kynnere eller noe annet,når jeg gikk med mine 2 andre barn heller,så når folk snakket om kynnere og at de gjorde så vondt skjønte jeg ingenting,jeg viste ikke hva det var en gang...Denne gangen er det det samme,har ikke hatt kynnere,har ikke vann i kroppen,kanskje magen har falt litt ned,men er ikke sikker:) Ingen problemer med andre ord...( med de 2 andre var jeg kvalm og spydde i nesten 9 mnd,det var det jeg fikk,syntes det var gale nok,så er glad jeg slapp alt det andre,denne gangen har jeg vært fin,bare kvalme de 3-4 første mnd)...

Lykke til:)

Skrevet

Hehe må le jeg nå.. Du sier at det virker som alle mister slimproppen i hytt og gevær her inne.. Har tenkt akuratt det samme..

Og jeg vet ikke hva det er jeg heller.. ;-)

Skrevet

hehe, skulle ønske kynnerne mine bare var psykisk, for da kunne jeg ønsket dem bort! haha

Men sånn er jo folk forskjellige da! Alle har kynnere, men noen opplever dem ikke som at magen strammer seg utenpå, de opplever dem "Innvendig" på en måte, og derfor kjenner de dem ikke.

Vondt i "toppen" av ryggen er jo også like normalt som å ha vondt i korsryggen eller å ikke ha det..

er litt fint, synes jeg, at det er normalt å ha det både sånn og sånn. Det gjør at en ikke trenger være så redd for å være "unormal" :)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...