Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 De siste dagene har jeg hatt så vondt i halebenet. Er det noen som har noen gode råd? Det bokstavlig talt verker i halebenet. Au au
Dragemor Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg får super vondt i halebenet og oppover i ryggen om jeg sitter "feil". Det eneste som funker for meg er da å gå en veldig rolig tur eller sette meg med bena inn under meg, så jeg sitter på helene mine - da blir ryggen rett og fin ) Om du ikke har for stor mage da - syns også det er godt å legge seg på magen og strekke fra med armene/reiseoverkroppen opp med armene. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå