Gå til innhold

au au au halebeinet mitt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt så vondt i halebenet. Er det noen som har noen gode råd? Det bokstavlig talt verker i halebenet. Au au

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo være bekkenløsning da :-(

Skrevet

Jeg får super vondt i halebenet og oppover i ryggen om jeg sitter "feil". Det eneste som funker for meg er da å gå en veldig rolig tur eller sette meg med bena inn under meg, så jeg sitter på helene mine - da blir ryggen rett og fin :o)

Om du ikke har for stor mage da - syns også det er godt å legge seg på magen og strekke fra med armene/reiseoverkroppen opp med armene.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...