mammaentil maren og jesper Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har ul hver mnd og det er kjempe spennende og se hvor stort fosteret har blitt er 29 uker og vet ikke hva vi får klart å styre unna hver gang. sist vi var på ul ville vi vite men da sa legen at han ikke ville si det siden vi hadde vært så bestemt på at vi ikke ville vite. ble skuffa der og da. ( hadde vi protestert hadde han sakt det) men er glad i dag at vi ikke vet. vanskelig å forbrede seg med klær når vi ikke vet. har en jente fra før og broren min har en gutt så vi har det meste. Andre som har ul hver mnd. eller er jeg heldig
Annie Bailey Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har hatt en UL hver mnd fram til uke 22. Nå får jeg annenhver uke. Mot slutten av svangerskapet regner jeg med at det blir trappet opp til hver uke. Om jeg skal kalle meg heldig vet jeg ikke.. Får dette pga diabetes. Sist jeg var gravid så jeg på alle disse UL'ene som ekstra bonus, men det var helt til de oppdaget morkakesvikt i uke 33 og jeg ble lagt inn på sykehuset samme dag og forløst 10 dager etterpå. Det var vel da jeg virkelig forsto hvorfor jeg fikk alle disse UL'ene.. Denne gang er jeg livredd hver gang jeg skal på UL. Men desto mer lettet når jeg går derrifra da.. Men klarer ikke å se på det som bonus denne gang selv om jeg prøver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå