apollo71 - har fått gutt Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Lillegutt i magen har ikke våknet i magen ennå og det er ikke vanlig til han å være. Ble selv vekt kl 0500 av kraftige kynnere/rier som kom hvert 8 min. De stoppet i 08 tiden. Har prøvd alle mulige triks til å vekke han, men tilslutt måtte jeg bare ringe. Fikk komme inn med en gang. Nå venter jeg bare på at gubben skal komme hjem. Hadde termin 2.mai. Er veldig nervøs nå:-(
§oxx + Storm Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Han er kanskje lei av å være der inne nå han også, så han leker litt meg deg sikkert....Lykke til
apollo71 - har fått gutt Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Ja tror nok han leker med meg ja. Nå har han forsiktig begynt å strekke på seg. Det er så typisk. Her har jeg gått og vært fortvila i mange timer for at han ikke har beveget seg og så når jeg endelig manner meg opp for å ringe på føden så skal han våkne ( ikke det at jeg ikke er glad for at han beveger seg da for det er jeg). Jeg kommer til å reise inn på føden uansett og sikkert føle meg veldig dom. Eller syns dere at jeg burde ringe og si i fra at jeg har kjent liv for å evt høre om jeg skal vente..?
MissUnderCover Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 synes du skal reise inn uansett jeg, selv om du har kjent liv.. godt å få sjekket og bli beroliget!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 dra inn for en sjekk du!Lykke til.
apollo71 - har fått gutt Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 Da har jeg vært inne på føden. Lillegutt har det bra. Han var veldig rolig og legen klarte ikke å få han til å bevege seg på komando. Alt såg fint ut på ul så jeg kan puste ut :-) Riene begynte å ta seg opp igjen når jeg var der inne så legen skal sjekke om dei e effektive når e skal inn igjen på kontroll kl 1400. Da blir det vurdert hva som skjer videre. Blodtrykket hadde steget litt også. Blir spennende dette her :-)
apollo71 - har fått gutt Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2007 PUH for en dag. Hadde en fin registrering når jeg kom tilbake til sykehuset kl 14. Satt i 1 time. Jordmor skulle sjekke om riene hadde noe virkning og hun fant 2 cm åpning. Hun rotet godt oppi og sa at hun lett kunne tøye meg til 4 cm. Lillegutt låg ikke helt nede i bekkenet og hun kunne flytte litt på han når hun trykte på han så hun ville ikke ta vannet på meg. Det er sikkert like greit for hadde jeg født da så hadde det blitt på badet på føden, for på føden i Ålesund har det vært fullt i hele dag. Jeg gikk litt rundt og var innom toalettet og der kom hele slimproppen ut. Juk den såg ikke bra ut, men nå har jeg i hvert fall sett den :-). Jeg var innom føden igjen etter å ha gått rundt en time men der var fortsatt fullt. Valgte da å reise hjem for å legge meg nedpå litt. Har vel fått sovet i ca 30 min for riene har kommet med jevne mellomrom. Hadde helt glemt hvor vont det er og jeg vet at før jeg er ferdig så blir det verre. Vel det var en liten oppdatering fra meg
Bambi på slankern Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 flott og høre at bekymringen var ubegrunnet!!! jeg har også hatt det usedvanlig rolig i dag, men får igjen med renter her jeg sitter nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå