Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 lillegutt på 10mnd, er sikklig vanseklig å få i mat har vært det siden tenner/bronkitt når han va 7mnd, han bare vrier seg unna og skriker når jeg nærmere meg skjea, samme gjelder brødskive. får i han fruktbeger og nan veldig bra. må lure i han mat da går det bedre. må ha noe å være opptatt av? har prøvd å avlede han med dette lekegreiene men da vil han ikke ha mat er jeg alene med matnekter flere som har det sånn? er det galt å ha leker så han skla spise? men er eneste mulighet han vil spise? ganske fortvila mor på dette håper på svar mange
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 HVis han spiser når han er underholdt kan du kanskje prøve å mate ham foran tven? Galt og galt, når ungen nekter å spise gjør man det som funker. Du har sikkert prøvd det meste av mat, men om du ikke har blanda frukt i grøten bør du prøve det. Da blir maten veldig poppis herihuset hvertfall:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 det er hvert et forsøk. har prøvd det meste ja også blanda frukt i grøten, men han spytter ut grøten så funker ikke her. men får vel bare tilby så kommer det sikkert en gang.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Kom på en ting; om han liker å ordne selv er pasta kanskje en ide? Litt morsommere med mat de skal spise selv med fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå