Gå til innhold

hihi...om ul har vist feil så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det en kul gutt i masse rosa klær.kjole/rosa hårdbånd osv :-),..hehe...heldigvis e det 4 andre som også ska ha barn etter meg,så får sikkert solgt/gitt bort nokka da :-) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...ja man skal ikkje alltid stole på UL... Det kan vise feil :)

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

haha.. som en legen på ul sa.. vi lo litt og spøkte med om det kunne være en gutt, noe det ikke var, så sa mannen min, da blir det en fin gutt i kjole da.. hvorpå legen svarte, hah, jaa, var en fødsel her for en tid tilbake hvor en sliten pappa sa "dette blir løvenstad's mest rosa gutt" ahah

Skrevet

hehe... jaja en får ta det som det kommer..

ul visste jente,kinesisk horoskop viser jente,ring test viser jente(både på meg og typen), så regne med at det blir jente,men blir no ikkje skuffa vis det blir gutt da..bare ut å shoppe litt til da :-) hehe

Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

haha i følge allllle tester får vi en gutt, unntatt ultralydene (hatt ganske mange) så er det jente.. så vi får vel en skikkelig traktorlesbe ;)

lenge til termin?

Skrevet

litt lenge her da... litt under 10 uka igjen...men syns det går fort no...tenke i daga i,da går det raskere syns i :-) :-)

har mye i ska gjør framover så regner med at dagene flyr... har ikkje lenge igjen du da :-) heldig :-)

Skrevet

traktorlesbe ja?? får en skikkelig femi klatt vi da(får en liten magne hoseth).. :-)

Skrevet

Ja det bli en liten femi gutt på oss hvis UL viser å være feil....har bare rosa og feminine klær...hm...ja ja

Sa i fra til sambo senest i går at dersom det skulle bli gutt og jeg begynner å grine, så måtte han si fra til JM at jeg gråt pga alt det rosa tøyet jeg har kjøpt og ikke fordi det ble gutt..he he!

Skrevet

hehe...ikkje så alt for mye i har kjøpt da..ser det på bildene mine vis du vil se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...