Gå til innhold

..fine pupper;-))))


Løvemor07

Anbefalte innlegg

Må bare dele denne historien med dere. Datteren min på snart 6 år er nemlig en ordentlig skravlepappegøye, og hun sier så mye festlig at vi har begynt å notere ned alle hennes og lillebroren`s utsagn i en egen liten bok for ikke å glemme de...

 

Forleden så var vi på svømmehallen i nærheten, og da vi stod å dusjet oss la jeg merke til at hun ble veldig opptatt av å se på en gammel dame på ca 65-70 år. Hun stirret og stirret og jeg gjorde mitt beste for å avlede henne uten nevneverdig resultat. Til min store lettelse sa hun heldigvis ikke noe, men jeg skjønte at det var noe hun funderte på ja.......

Da det ble kveld og snuppa skulle hoppe i køya ble hun stående foran speilet i bare trusa å se på seg selv...så kom det et stort sukk før hun sa: "...å mamma, jeg håper at jeg får sånne laaange fine pupper når jeg blir stor.."

 

Den tryggheten og troen på egen dømmekraft håper jeg virkelig hun kommer til å ta med seg hele livet:-))

 

Barn har bare et sånn utrolig vakkert blikk

på verden og det forundrer meg hver eneste dag hvor flott det er....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er så gode disse barna........Dattera mi på 6 skulle til pappan i går og når hun dro strøk hun meg på magen, ga den en klem og sa hade bra lillebror visst du er det.( vi vet jo ikke kjønnet enda men tror det er en gutt...)........Det er så skjønt sagt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så sant så sant. Kommende storebror på3 1/2 fortalte oss i går at dersom babyen ble en gutt skulle den hete brannmann!!!!...he,he...ser for meg at jeg henger ut av vinduet og gauler "brannmann nå er det middag!!" ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh...for en søt historie! Sitter her og smiler etter å ha lest den:) Tror man trenger litt mer "barns blikk på verden" i dagens samfunn. Barn er skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...